Milyen végzettség kell ahhoz, hogy valaki T-mobile dolgozó vagy általában telekommunikációban ügyfélszolgálaton dolgozhasson?
pontosan, sima érettségi és idegen nyelv.
alap az angol, nyugaton lehet németet kérnek inkább.
Bár nem kérdezted, de talán elfogadsz egy jótanácsot. Ne akarj T-s ügyfélszolgálaton dolgozni.
A legkaotikusabb ügyfélszolgálat az övék, mindenhez érteni kell, ezáltal a lehető legtöbbször rosszul tájékoztattak az ügyintézők, folyamatosan gondom volt velük, olyan nincs, hogy valaki, mármint egy sima ügyintéző tökéletesen kompetens legyen tv, mobil, vezetékes telefon, villamos energia ügyben, ezeken belül pedig számlázásban, műszaki kérdésekben, hibaelhárításban, új előfizetésben, kedvezményekben, stb.
Közben értékesíteniük is kell, tehát ügynöki munkát végeznek, ami elég alja munka.
Különösebben nem keresnek jól, mert egy érettségivel rendelkező ügyfélszolgálatost nem fizetnek meg.
Személyes irodákban az egész napod oda, mert nyitva vannak kb. 9-15-ig, de a bevásárlóközpontokban este 20-ig.
Szombat alap.
Telefonosként meg műszakolhatsz, mert telefonon mindig elérhetőek.
(Bár igazából sosem elérhetőek, de hivatalosan mindig)
Egy ilyen ügyfélszolgálat csak ugródeszkának jó, tapasztalatot szerezni, hogy az önéletrajzodban már ne tűnj teljesen pályakezdőnek. De ezt hosszú távon nem szerencsés csinálni, idegileg is kikészít, meg anyagilag sem a legjobb.
A férjem dolgozott ilyen helyen. Érettségi kellett, angolul tud, de nem hiszem, hogy érdekelte őket. Hogy mi alapján hívták be interjúra, őszintén fogalmam sincs, gondolom több ezer jelentkező volt, nem tudom, hogy mivel tűnt ki, pedig protekciója sem volt.
Ahhoz képest, hogy érettségis állás, azért annyira nem keresett rosszul, 150 000 nettót hazahozott.
A betanítást is cáfolnám, 3 hónapig Pestre járt oktatásra. De az tény, hogy nagyon-nagyon bonyolult, és volt olyan kollégája, aki évek után sem értette mit is csinál.
A munkarend az viszont valóban borzalmas, bár most legalább a vasárnap kiesett. Min. 60 órát dolgozott egy héten, papíron persze csak 40-et. 12 óráztak, nem volt műszak, aki reggel nyitott, az zárt este. Elvileg úgy volt, hogy 3 napot dolgozik, 4-et otthon, 4-et dolgozik, 3-at otthon. De persze ebből 5-6 nap munka is lett egy héten. Ahhoz képest már nem olyan jó a 150.000. Aztán, ami röhej volt, hogy meg volt adva, hogy miből mennyit kell eladni: tartozék, előfizetés, készülék, stb. De nem volt tartozék a boltban, amit el tudott volna adni, mert az üzletvezető nem rendelt, aztán bukta emiatt az egész havi jutalékát.
Felmondott, mert akkor született kisbabánk, és gyakorlatilag folyton egyedül voltam az újszülöttel, meg a 2 éves gyerekkel, azt sem tudták ki az apjuk, majdnem ráment a házasságunk is. A főnöke utána körbetelefonálta az összes partnert, hogy nehogy felvegyék, mert lop (ezt utólag tudtuk meg az üzletvezetőtől,fura volt, hogy sehova nem hívták interjúra,pedig mindent ismer náluk). Persze ez az egy konkrét üzlet, egy konkrét személy, de nekünk nem volt jó élmény.
Hát ez nagyon nem hangzik jól, 150 ezer úgy, hogy min. heti 60 órát dolgozik.
Ez azt jelenti, hogy egy rendes 8 órás napi munkára levetítve a nettó csak 100 ezer, vagy kevesebb.
És ehhez túl sok mindent kell tudni és csinálni, meg nincs szabadidőd.
Kb. ugyanezt írtam le, és ez megy más ügyfélszolgálaton is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!