Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Call centeres (kérdőívezés...

Call centeres (kérdőívezés telefonon) diákmunka megterhelő?

Figyelt kérdés

azt mondják nehéz kibírni

de nem lehet rosszabb,mint az árufeltöltés


2015. máj. 20. 13:05
 1/7 anonim ***** válasza:
Hidd el simán lehet rosszabb. Mikor 3x szidják a szüleidet a vonal másik oldaláról.
2015. máj. 20. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
91%

Kérdőívezés?

Szerintem itt inkább arról van szó, hogy embereket kell felhivogatni, hogy vegyék meg a terméket. Sokszor kérdőívezésnek hirdetik, mert először kérdezgetni kell őket a vásárlói szokásokról pl. De ezeknek mindig egy a vége, el kell adni valamit. Végülis kinek van belőle bármi haszna, ha kérdőíveket töltögetsz ki? Senkinek.

Ha pedig kéretlenül hívogatsz fel embereket, sokszor durván fognak elhajtani, kevés ember fog tőled vásárolni. És ki szereti a kudarcélményeket?

2015. máj. 20. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

szerintem sokan túlreagálják

hát küldjenek el a retekbe

engem nem érdekel ki mit mond,max jókat röhögök, milyen emberek vannak

2015. máj. 20. 13:31
 4/7 anonim ***** válasza:
100%

Igenis van közvéleménykutatásos telefonos munka és nem csak tukmálós. Egy fokkal jobb mert kevesebben küldenek a fenébe. A többség amikor megtudja, hogy végre nem akarnak neki eladni semmit hanem csak a véleményét kérdezik akkor rögtön nagyon közlékeny lesz.



Nem értem sokan minek szolnak itt hozzá amikor látszik, hogy még azt se tudják milyen tipusú telefonos munkák léteznek.

2015. máj. 21. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

és ha valaki pl.: otrombán beszél velem, vagy részeg, akkor rátehetem a telefont?

vagy meg kell várni míg ő teszi le?

2015. máj. 21. 20:32
 6/7 anonim ***** válasza:
100%
Persze hogy le tudod tenni. Ez nem ügyfélszolgalat ahol nyalni kell mindenkepp. Bunkonak nem szabad lenni de ha a masik fel bunko akkor leteszed.
2015. máj. 21. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:

Kb fél éve dolgozom call centeresként, és én is kérdőívezem. E között is vannak különbségek, akárcsak az ügyfelek között. Nem mindegy meddig tart maga a kérdőív és mennyire személyesek a kérdések, mert ugye ez nagyban befolyásolja a hívás eredményét. Figyelni kell, hogy vidám, és könnyed legyen a beszélgetés, ne érezze magát az ügyfél kevésbé tájékozottnak ( tegyük fel ha sok speciális szakszó van a kérdőívben ). Biztos, hogy lesz aki elküld melegebb éghajlatra, akár kedvesen, akár durván, lesz aki az idődet húzza, aki kötekedik, aki folyamatosan visszakérdez, kellemetlen helyzetbe hoz stb.. De ha a feladatok vállalhatóak, akkor egy jó kis munka lehet annak, aki sokat bír és tud is beszélni, illetve gyorsan reagál egy adott helyzetben.

A telefon lerakásáról pedig, nem egy követendő példa, hisz lehet, hogy az ügyfél ezt érdemli, de a munkaadó csak azt fogja ebből leszűrni, hogy nem voltál képes a helyzetet kezelni.

Ha van kérdésed, írj nyugodtan :)

2015. máj. 23. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!