Call centeres (kérdőívezés telefonon) diákmunka megterhelő?
azt mondják nehéz kibírni
de nem lehet rosszabb,mint az árufeltöltés
Kérdőívezés?
Szerintem itt inkább arról van szó, hogy embereket kell felhivogatni, hogy vegyék meg a terméket. Sokszor kérdőívezésnek hirdetik, mert először kérdezgetni kell őket a vásárlói szokásokról pl. De ezeknek mindig egy a vége, el kell adni valamit. Végülis kinek van belőle bármi haszna, ha kérdőíveket töltögetsz ki? Senkinek.
Ha pedig kéretlenül hívogatsz fel embereket, sokszor durván fognak elhajtani, kevés ember fog tőled vásárolni. És ki szereti a kudarcélményeket?
szerintem sokan túlreagálják
hát küldjenek el a retekbe
engem nem érdekel ki mit mond,max jókat röhögök, milyen emberek vannak
Igenis van közvéleménykutatásos telefonos munka és nem csak tukmálós. Egy fokkal jobb mert kevesebben küldenek a fenébe. A többség amikor megtudja, hogy végre nem akarnak neki eladni semmit hanem csak a véleményét kérdezik akkor rögtön nagyon közlékeny lesz.
Nem értem sokan minek szolnak itt hozzá amikor látszik, hogy még azt se tudják milyen tipusú telefonos munkák léteznek.
és ha valaki pl.: otrombán beszél velem, vagy részeg, akkor rátehetem a telefont?
vagy meg kell várni míg ő teszi le?
Kb fél éve dolgozom call centeresként, és én is kérdőívezem. E között is vannak különbségek, akárcsak az ügyfelek között. Nem mindegy meddig tart maga a kérdőív és mennyire személyesek a kérdések, mert ugye ez nagyban befolyásolja a hívás eredményét. Figyelni kell, hogy vidám, és könnyed legyen a beszélgetés, ne érezze magát az ügyfél kevésbé tájékozottnak ( tegyük fel ha sok speciális szakszó van a kérdőívben ). Biztos, hogy lesz aki elküld melegebb éghajlatra, akár kedvesen, akár durván, lesz aki az idődet húzza, aki kötekedik, aki folyamatosan visszakérdez, kellemetlen helyzetbe hoz stb.. De ha a feladatok vállalhatóak, akkor egy jó kis munka lehet annak, aki sokat bír és tud is beszélni, illetve gyorsan reagál egy adott helyzetben.
A telefon lerakásáról pedig, nem egy követendő példa, hisz lehet, hogy az ügyfél ezt érdemli, de a munkaadó csak azt fogja ebből leszűrni, hogy nem voltál képes a helyzetet kezelni.
Ha van kérdésed, írj nyugodtan :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!