Állásinterjúra milyen feladatokat nézzek át (Word, Excel, Access)?
Feladatok: adminisztrációs feladatok, riportok, kimutatások készítése, rendszeradatok karbantartása, szolgáltatókkal és pénzintézetekkel való kapcsolattartás.
Milyen feladatok lehetnek állásinterjún, ezek ismeretében?
Wordben gondolom szöveg formázás, kép beszúrás, igazítás, körlevél készítés a legfontosabb!?
Excel és Accesben miket kell csinálni egy cégnél?
Egy interjún nem hatja meg őket az, hogy Te mit tanultál és mit nem. Az számít, ott mit tudsz produkálni. Cégprofiltól függetlenül szokták kérni a PIVOT-tábla ismereteket (kimutatás) nagy adattáblák szűrésére. Ha egy pályázati kiírásban excelt kérnek, akkor nagy valószínűséggel lesz is ilyen kérés, az is lehet hogy csak elméleti szinten fognak belekérdezni, de akkor is legyen púderod róla. Ahhoz, hogy el tudd mondani a lépéseit, végig kell csinálni néhányszor. Egyébként néhány lépés az egész. Még valami, angol nyelven is tudd ezeket a függvényeket felismerni, mert lehet, hogy maga az excel, amiben dolgoznod kell, angol nyelvű. Ha interjúra hívnak, kérdezz rá, hogy melyik office verziót (2003/2007/2010/2013 vagy a 365-öst)´használják, valamint magyar vagy angol nyelvű-e? Általában a 2010-es verziót kérik.
Világos, hogy otthon nincs feltelepítve az összes.
Nem tilos kérdezni, és ha már áldozol rá, jogod van tudni az interjú előtt, hogy mire számíthatsz. Láttam már jelentkezőket ilyen "apróságokon" elbukni.
Én pl. sohasem tanultam iskolában excelt. Munkaidő után leültem a gépemhez és oktatóvideókat bújtam. Azokból tanultam meg olyan szinten, hogy az interjún elég volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!