My Help! Cafeteria. Átverés?
15.2.2015 20:02
xxxyyyczi xxyya
Szia! Igen szerintem is nagyon jó lehetőség és nagyon nagy üzlet van benne, minden szereplőnek, aki valamilyen formában is részt vesz benne. Jogilag úgy működik, hogy a My Help Alapítvány egy angliában bejegyzett cég, amelyre a magyar adótörvények nem vonatkoznak. A kiválasztott cafetériát az Alapítvány veszi meg, nem a vállalkozás, a vállalkozás az Alapítványnak juttatja el a cafetéria összegét + 10 %-ot a költségekre. Az Alapítvány miután beszerezte és elpostázta a kiválasztott cafetéria elemeket a vállalkozásnak, a neki utalt 10%-ból jutalékot ír jóvá a cafetéria tanácsadónak. A vállalkozás többféle cafetériából is választhat, a dolgozók igényei szerint. Röviden ennyi.
Az Alapítvány miután beszerezte és elpostázta a kiválasztott cafetéria elemeket a vállalkozásnak
Mivan???????????? Hogyan szerzi be és postázza pl a szép-kártyára juttatott összeget, egészségpénztári befizetést, lakáshitel-támogatást, satöbbi???
Erzsébet-utalvány rendeléséhez pedig magyar adószám szükséges...
Teljes mértékben!
"My Help Alapítvány egy angliában bejegyzett cég,"
Most akkor alapítvány, nonprofit, vagy cég profitorientált? Anglia kis a-val..., de az ilyen volumenű üzleti ajánlatoknál ez már megszokott, nyilván azok hirdetik és vannak benne, akiknek eddig terjed a helyesírási ismerete, általános iskolai anyagból.
Na ez meg káosz a köbön,
A vállalkozás juttatja el, de fizet + 10%-ot a költségekre, de nem ő veszi meg :-)) Az alapítvány ezt követően elpostázza a vállalkozásnak, miután beszerezte :-)) Vagyis visszaküldi, amit a vállalkozás eredetileg küldött neki :-))) és a 10%-ot amit a vállalkozás mindezen felül még fizetett a postákon kívül megkapja a hirdetésekben erőteljesen versenyképes fizetéssel beszervezett üzletkötő. Teljesen reális elképzelés :-)))
És akkor szerinted a cég, majd inkább cafeteria helyett, ami helyenként adómentes is lehet, ha mégsem, akkor azt az 51,7%-os 5-10.000 Ft-ot inkább átpasszolja egy kétes cégnek, alapítványnak, hogy azután a dolgozói munkabérét megemelje és a különbözet után is fizessen még több járulékot?
Vagy lenyilatkozza, hogy ő egy külföldi alapítványtól/cégtől vesz a dolgozóinak Erzsébet utalványt, ami után mivel ugyanúgy adja a dolgozóinak, ugyanúgy ki kell fizetni a járulékokat? Ebben semmi üzlet, vagy költségcsökkentő nincs a vállalkozásnak, max az áfa, de azt meg a plusz költségek, a 10% + posta fogja elvinni javarészt.
Innentől kezdve csak a lúzerek fognak bele...
Facebookon több százukat meg lehet tekinteni.
oké, áruld el, technikailag hogyan kivitelezik akkor a munkáltatói lakáscélú támogatást. Vagy a csekély értékű ajándékot, cégtelefont? Esetleg a szép-kártyára utalt támogatást, bérlet-támogatást, céges üdülőben való üdülést, nyugdíjpénztári befizetést???
Hatalmas kamu.
Magyarországon egy alapítvány nem magánszemélyeket, hanem bizonyos célokat, csoportokat támogat.
Ha egy magyar vállalkozás bármilyen alapítványt támogat, akár célzottan is megteheti azt, de azt nem, hogy x.y. részére jelöli ki az adott támogatást, hanem csak egy csoportnak, célnak. ( Remélem, érthetően fogalmaztam.) Az alapítványnak itthon a támogatott személynél az adóazonosítót fel kell tüntetnie, ha mégis valamely személyt támogatja, nem pedig csoportot, célt.
Nézzük ebben az esetben: "A" kft. támogat egy hazai alapítványt, majd az alapítvány a befolyt összegből támogat magánszemélyeket. Ugye, senki sem gondolja, hogy egy főügyészség, -mivel itthon az vizsgálja az alapítványokat,- nem szúrja ki ezt, hogy a munkáltató kerülő úton fizet így a dolgozóknak. Tiszta pénzmosás.
Aztán, hogy egy külföldi alapítvánnyal ez hogyan működik?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!