Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Egy Polgármesteri Hivatalban...

Egy Polgármesteri Hivatalban mik lennének a feladatok egy titkárnőnek, miket szoktak rábízni?

Figyelt kérdés
Köszönöm előre is a válaszokat!
2015. febr. 2. 13:35
 1/1 anonim ***** válasza:
telefonkezelés, postázás, iktatás, irattár kezelése, ügyfelek irányítása, fénymásolás, gépelgetés, e-mail figyelés, határidők kezelése, kávéfőzés, besegítés a nem-titkárnő kollégák gépelős, fénymásolós melóiban.
2015. febr. 2. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!