Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » A vállalkozás adminisztratív...

A vállalkozás adminisztratív részét ki lehet adni egy külsős cégnek, vagy érdemes rá felvenni saját alkalmazottat?

Figyelt kérdés

Szeretnék indítani egy saját kis mikrovállalkozást (egyelőre 7 alkalmazottal).

Elektronikai és gépészeti teszt alkatrészeket készítenénk a saját műhelyemben.

Bankszámlakezelés (bérek és beszállítók kifizetése), számlák rendezése, bérszámfejtés, TB, stb adminisztratív terhek kezelésével meg lehet bízni egy külsős céget (pl. könyvelő iroda), vagy jobb, ha egy saját, külön alkalmazott csinálja?

Az az igazság, hogy van jelenleg egy munkahelyem, ami kötetlen munkaidejű, és emellett szeretném indítani a vállalkozást, viszont az adminisztrációra szinte nem is lenne időm jelenleg.


Valakinek tapasztalat?


2015. jan. 17. 20:58
 1/1 anonim ***** válasza:
28%
Árfüggő de szerintem egy pályazatíró/könyvelő saját alkalmazottként jobb. De ez csak ilyen környékbeli megfigyelés és nem saját tapasztalat.
2015. jan. 17. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!