Új munkahelyem van, az összes eddigi rózsaszín oep kiskönyvet és az elszámolásokról szóló papírokat el kell vinnem, mit csinálnak vele?
Figyelt kérdés
2015. jan. 12. 20:45
1/1 anonim válasza:
Elküldik a könyvelőnek vagy ha a cégnek van személyzeti osztálya, akkor a személyzetis teszi el arra az időre, amíg ott dolgozol. Amikor majd kilépsz, akkor mindenképp el kell kérned / jobb esetben önként odaadják/, mert ebben lesz benne, hogy korábban hol dolgoztál, mettől-meddig voltál bejelentve.
Egy személyt csak az alapján lehet valahová felvenni (hivatalosan TB-nél, munkügynél bejelenteni), ha nincs másik 8 órás állása.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!