Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » DIÁKMUNKA: miért kerüli...

DIÁKMUNKA: miért kerüli mindenki a telefonos munkákat?

Figyelt kérdés

Holnap elvileg megyek regisztrálni egy ilyen munkára. Nem eladni kell, hanem kérdőívezni, viszont míg a többi hirdetésre 5000-en kattintottak, erre 74-en. Mi ennek az oka? Miről nem tudok? :D

Fix fizu van, nettó 550 körül... Az azért nem rossz diákmunka viszonylatban. Szóval van valakinek ötletele, tapasztalata?


2014. okt. 16. 18:43
 1/5 anonim ***** válasza:

Én kérdőíveztem diákként, kb. két hetet, számomra nagyon nehéz volt elfogadni, hogy zaklatnom kell az embereket és akik megcsinálták volna, abból a korosztályból pl. már volt elég.

Viszont később ügyfélszolgálat call centerén dolgoztam két évet, az jobb volt, hiszen ott az ügyfelek keresnek és tudsz nekik segíteni, de egy idő után abban is kimerül az ember.

Szóval meg kell próbálni. Annyira nem rossz ám, habár én már csak akkor csinálnék kutatást, ha az éhhaláltól mentene meg, nem való mindenkinek.

2014. okt. 16. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
És mennyire monoton vagy unalmas? Én inkább attól tartok, bár belegondoltam abba én is, hogy zaklatni kell az embereket... Viszont amíg fix a fizu, addig nem lehet olyan vészes... És a főnökök mennyire ugrálnak napközben az ember nyakán? Mert én attól tartok a legjobban, hogy valaki b4szog4t közben, vagy hogy sírásig unom az egészet.
2014. okt. 16. 19:36
 3/5 anonim ***** válasza:
"Nem eladni kell, hanem kérdőívezni". Ugye azért tudod, hogy a kérdőívezés kizárólag azért történik, mert valaki nagyon is el akar adni valamit azoknak az embereknek, akik hajlandóak válaszolni a kérdésekre. No, ezt azok is tudják, akit Te meg fogsz szólítani, ezért fogsz kapni hideget, meleget is, amikor valakit felhívsz. Sokan a durva visszautasítások, negatív megjegyzések miatt nem bírják az ilyen jellegű munkát, de akiről az ilyesmi lepereg, annak menni fog. A főnökök csak akkor fognak elégedetlenkedni, ha kevés számukra használható kérdőív készül, tehát mégsem tudnak eladni valamit a kérdőívet kitöltőknek.
2014. okt. 17. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Elég monoton, hiszen egy adott szöveget kell felolvasni már onnantól kezdve, hogy felvették a telefont. Sokszor ugyan nem lehet befejezni, mert az esetek nagy részében elküldenek a pcsába, vagy simán rád rakják a telefont, de olyan is volt, aki elkezdett sírni, hogy most halt meg a fia, ne zaklassam már (amiről ugyan nem én tehetek, de akkor is szar hallani).

A főnek nekem egyszer szólt, amikor már csak kb. két perc volt a munkaidőmből, én meg úgy gondoltam, végeztünk mára, mert a kérdőív volt vagy 15 perc, ha végigcsinálják, de nem, mert még akkor is hívni kellett.

Viszont diákként laza volt a beosztás, hol mentem, hol nem.


A call center meg szuper volt ehhez képest, bár szigorúak voltak a szünetekkel és havonta elég sok hívást visszahallgattak, de abban jó voltam, tudtam kezelni a problémásakat is (biztosítónál voltam). Az a nagy különbség, hogy míg a kutatás egy robot munka, addig a cc-ben ha jó vagy szakmailag és segítenk akarsz, tudsz úgy magyarázni, hogy a parasztbácsi is megértse, akkor abban lehet örömet találni, van sikerélményed. Na, a kutatásban nincs.

2014. okt. 17. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Egyébként nem kell eladni semmit. Vagy telemarketing, vagy kutatás, a kettő nem ugyan az. Megcsinálja a kérdőívet, aztán puszi, ennyi volt, köszönjük szépen. Nem kell vennie semmit, csak véleményt nyilvánítani. Az enyém pl. politikával volt kapcsolatos, azt hiszem.
2014. okt. 17. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!