Követeléskezelői állásról vélemények?
ilyen cégnél dolgozom, de más (pénzügyi, önálló) munkakörben.
A telefonos követeléskezelés NEM egyenlő azzal egy normális banknál vagy ismert pénzügyi szolgáltatónál, hogy telefonon fenyegetik az ügyfeleket!
Egyrészt a munka egy része a bejövő hívások fogadásából áll, problémamegoldás (hol lehet személyesen ügyet intézni, elveszett csekk pótlását indítani a rendszerben, mindenféle igazolást kiállítani, adatot egyeztetni stb.), másrészt kihívásokból- vagyis pl. kiosztanak rád egy követeléscsomagot és akkor ott kell első körben elérni az adóst a megadott telefonszámon.
Van, akit nem érsz el, mert nem él a telefonszám, nincs otthon, nem veszi fel, nem az ő nevén van a telefon stb. Van aki felveszi és normális, van aki elküld, hogy nincs is tartozása, ez is benne van a pakliban.
Valamilyen rendszerben rögzíteni kell az adatokat, esetleg címkeresést indítani stb.
A felettesek, szakmai irányítók monitorozzák a hívásokat (nem tudod mikor), minden beszélgetés rögzítésre kerül, vannak alapvető protokollok, hogy mit kell mondani X, Y, Z kértésre- általában ezeket írásban is odaadják, betanítanak.
Nálunk az alapbér mellett a normális teljesítés esetén 2 havi prémium jár, pontosan meg van határozva az eljárásrend, pontosan lehet mérni, hogy ki hány percet volt "call-ban"- vagyis rendszerben a hívásfogadáshoz, hány percet telefonált, milyen számokat hívott stb.
Neves, normális céghez, banki osztályra stb. menni nem olyan rossz a kollegáim elmondása alapján- én magam nem dolgoztam ilyen területen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!