Hogyan kell használni a vaterát? Miért nem működik?
Mennyi idő míg megkapom a teljes jogú státuszt?
Az Ön átutalását és a banki jóváírást követően (ami az Ön szerződött banki partnerétől és a hazai Giro rendszer által eszközölt jóváírás gyorsaságától függően 1-3 munkanapig tart) az összeget a beérkezést követő 24 órán belül jóváírjuk az Ön Vatera egyenlegén. Ezt követően az Ön felhasználói státusza automatikusan megváltozik. Az átutalt 100 Ft-ot a banki jóváírás után 24 órán belül átvezetjük az Ön Vatera egyenlegére. A tapasztalatok szerint az átutalást követően a harmadik, negyedig munkanapon válik teljes jogúvá az igénylő. Fontos információ, hogy hétvégén és egyéb munkaszüneti napokon banki forgalom nincs, így ezek a munkaszüneti napok növelik feldolgozás idejét!
Téves összeget utaltam az ellenőrzés során!
Amennyiben nem a leírtaknak megfelelően járt el és nem 100 Ft-ot utalt nem kapja meg a teljes jogú felhasználói státuszt. Az összeg mint jutalék kerül feltüntetésre a vatera egyenlegén az ellenőrzést pedig a leírt módon a 100 Ft utalásával meg kell ismételnie. Fontos, hogy az adatellenőrzéshez használt 10700024-25268209-52000001 Vatera számlaszám csakis adatellenőrzésre szolgál. Kizárólag erre a számlára utalja át a 100 Ft-ot, se kevesebbet se többet! Amennyiben nem 100 Ft-ot utal és nem erre a számlaszámra a státusz nem kerül rögzítésre!
Miért nem vagyok még teljes jogú felhasználó?
Amennyiben a leírtaknak megfelelően járt el azaz 100 Ft-ot utalt a 10700024-25268209-52000001 számlaszámra és a közlemény rovatban csak és kizárólag pontos ügyfélkódját tüntette fel valamint az átutalástól számítva eltelt 5 munkanap, akkor legyen kedves az utalás pontos adatait átküldeni részünkre és ellenőrizzük a befizetést. Szükségünk lesz arra, hogy melyik bankszámlaszámról és mikor utalt valamint, hogy melyik bankszámlára küldte a 100 Ft-ot.
Még valami!
Egyáltalán regisztráltál már az oldalra? Tudod. név, lakcím, telefonszám stb...
Nekem 3-4 munkanap telt el, mire ellenőrzött felhasználóból teljes jogú lettem.
De tényleg, ugye regisztrálva vagy, nem csak úgy átutaltad ugye?:-))
Bocsi, hogy nem válaszoltam eddig, nem voltam netközelben.
Köszönöm mindenkinek, aki segített:)
Regisztrálva vagyok igen, név, cím, telefonszám, számlaszám, minden meg van adva de még mindig semmi.
Írjak nekik akkor egy emailt?
Mert igazából annyit csináltam, hogy bementem a cib bankba (asszem itt van számlaszámuk ennél a banknál) és befizettem rá a 100ft-ot (ügyfél azonosítóval együtt). Lehet azt kellett volna, hogy az otp-hez menni, ahol én vagyok és onnan átutalni? Mert akkor az többre jön ki mint 100ft, mivel ugye másik bankba akarom átutalni a pénzt:D
Tiszta vicc az egész oldal, és még ráadásul mivel én nagyobb dolgot szeretnék eladni (szekrény, ágy, stb), így még a jutalék amit a vaterának kell fizetni, az sem lesz kevés...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!