Miért baj, ha "túl ügyfélközpontú" vagyok?
Voltam az egyik IT multinál felvételizni, és elbuktam a szituációs teszten. Az indok "Ön túlságosan vezéregyéniség és túlságosan ügyfél-központú"
Távfelügyelet lett volna amúgy.
Én multinál dolgozom, IT ügyfélszolgálat munkakörben.
Elég érdekes, amit írsz, vagy amit mondtak. Egyébként a saját munkámban elképzelve ezt az indokot, hát paradox mit ne mondjak.
Egy vezéregyéniség a határozottságáról és irányító-szervező képességéről lehet híres. Viszont egy túlságosan ügyfélközpontú emberke csak az ügyfél érdekét nézi úgy, hogy esetleg nem a cég által lefektetett vezérelveket (magyarul a saját érdekét) követné.
Én ügyfélközpontú vagyok, de semmiképpen sem engedek a határozottságból és abból, hogy kövessem a cég érdekeit.
Szerintem egyszerűen ezt a szöveget nyomták be, nem akartak hosszasan elemezni, hogy miért más kellett a pozícióra. Merem fogadni, hogy a többi elutasított is ugyanezt a szöveget kapta.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!