Trezex Hungária Zrt-nél dolgozik valaki pénz és értékszállítói pozícióban?
Elsősorban az érdekelne mennyi a fizetés, hány órát kell dolgozni, van-e szabadság, túlóra, pótlékok, stb.
Elsősorban olyanoktól várok választ akik ennél a cégnél dolgoznak.
Szia!
Már korábban írtam ide választ. Nos azóta eltelt már több, mint egy év és megváltozott minden. :) Gondolom - ha még aktuális, akkor megosztom veled, veletek! :)
Az a főnök, aki akkor felvett - már nincs a cégnél. :)
Fele annyian lettünk, az ügyfél és a munka sokkal több lett. :)
A fizetés jobb, mint az előző munkahelyemen, de ha heti 5 napból 4 napot dolgozok, reggel 5-től este 8-ig, akkor kapok olyan nettó 140.000 Ft-ot kb., de akkor meg olyan hulla leszek hétvégére, hogy átalszom a hétvégét.
Szóval - összefoglalva: egy ideig kibírható a munka, de ne gondolkozzon benne senki hosszú távon! :)
Mellette szól, hogy hivatalosan be van jelentve az ember, táppénz miatt nem szólnak meg, fizetik a túlórát, heti egy szabadnap 90%-ban kiadott.
Már 3 hónapja keresek új állást, mert kezdek belebetegedni a munkába. :) 10 kg-ot fogytam egy év alatt a munka miatt, mert annyi ügyfél van, hogy nincs ideje az embernek enni, csak azt az 5-6 szendvicset napközben...
Jah és azért az ATM szervizről nem is beszélve: van, hogy napi 6-7 ATM megtöltése (egy töltés átlag 20 perc kb.) közben szervizelni is kell valamelyiket, ami akár 2 órás is lehet! Szóval mindenki számolhatja, hogy mennyire kell sietni egyik helyről a másikra...
Én már egy év alatt kaptam 6 gyorshajtási csekket, amiért ugye nem vállalja a felelősséget a cég. (Ha nem sietnék, akkor bezárna az ügyfél ugye, ami kötbér fizetéssel járt, és esetleg az ügyfél szerződésbontásával...)
Remélem tudtam segíteni!
Sziasztok!
Megint én vagyok, aki korábban is írt ide egy kisregényt... :) Már rég nem írtam ide, de megint eltelt egy kis idő a legutóbbi írásom óta. Megint van mit elmondanom... :)
2016. július végén sikerült otthagynom a TrezEx-et végre... Nagyon örültem neki, mert a végén már rosszul voltam minden nap... :)
Az utolsó napom emlékezetes volt. Kazincbarcikáról el akartak elküldeni (délután 3-kor) Vásárosnaményba (kb. 200 km oda, 200 km vissza) egy bank ATM automatáját újraindítani, mert lefagyott (ez ATM-től függően 5-15 perc). Mondtam a főnökömnek, hogy nem megyek sehova, megyek be a kirendeltségre, leadom a fegyvert és megyek haza.
Ezért írtam korábban, hogy hosszútávon nem éri meg ennél a cégnél dolgozni, mert hullafáradt leszel minden nap, az ígért szabadnapot nem adják ki, és elvárják, hogy napi 300-700 km-t levezess egy csotrogány Toyota Hiace-val, ami vagy az olajat eszi, vagy a vizet forralja fel, vagy éppen nem indul be.
Az utóbbi időben mondjuk "fejlődött" a cég, mivel vett pár "új" kocsit, amit az ÉMÁSZ selejtezett le, és "jóvanaz nekünk" (átlag 300e km mindegyik kocsiban, össze-vissza horpadt, törött) elven megvette a TrezEx. Nálunk mondjuk meghozták hétfőn az "új" kocsit, szerdán már szervizben volt, mert eltört a féltengely... :)
Most már elmondhatom, hogy én a miskolci kirendeltségen dolgoztam. A 15 hónapos munkaviszonyom alatt 3 főnököm volt, - tény és való, mindegyik főnököm rendes volt, és segített,ahol tudott. Már az utolsó főnökömet sajnáltam legjobban, mert az első napokban, amikor elkezdett a TrezEx-nél dolgozni - 5 kolléga felmondását írta alá.
Szóval... Remélem tudok segíteni a döntés meghozatalában bárkinek. :) Nem fogom szapulni vagy éppen isteníteni a céget, csak elmondom a véleményem róla és hogy mik történtek velem.
A munkaidő nagyon hosszú volt, és járattól függött. Volt, hogy hajnal 4-re kellett menni, volt hogy reggel fél 7-re. A korai kezdésnél az volt a jó, hogy vélhetően hamar végzett az ember (kb. 16 órára), de ez nem volt mindig így. Nekem a leghosszabb napom reggel fél 5-tól este 11-ig tartott (lerobbant az autó, 2 ATM szerviz más városokban, és levezetett 800 km) úgy hogy másnap hajnal 5-re megint mentem vissza, szóval gondolhatjátok mennyire voltam fáradt.
Ha van még kérdés a TrezEx-el kapcsolatban, állok rendelkezésetekre! :)
Nekem lenne pár kérdésem! Érettségi szükséges hogy felvegyenek oda? Fegyvervizsgában segítenek,fizetik vagy hogy megy ez?
Milyen fegyvert adnak? Golyóálló mellényt adnak? (fő a biztonság)
Igaz hogy ezek a kocsik nem páncélozottak? Felénk a G4S jár és ezek azok így kicsit értetlenkedve olvasom hogy leselejtezett alap autókat vettek.
Legelején hányan mentek egy kocsiba míg új vagy? Egyedül is lehet menni vagy mindig 2 ember megy? Illetve a fegyvervizsgán míg nincs megy mit csinál ott egy új ember,fel se veszik addig vagy addig nincs fegyvere?
Szia!
Érettségi kell hozzá persze. A fegyvervizsga előny, de nem feltétel. Nekem azt mondták, hogy segítenek a megszerzésében, de nem tették. Megvárták amíg meglesz a vizsgám. A vizsga megszerzéséig nem alkalmaznak, aztán ha munkába állsz, pár hétig nem lesz fegyvered sem, amíg hivatalosan meg nem kapod a rendőrségtől - azt remélem tudod, hogy reggel felveszed, este leadod a kirendeltségen). Én jártam minden után (a lakóhelyedhez tartozó Megyei Rendőr-főkapitányságot keresd ez ügyben - nekem kb. 10.000 Ft volt a vizsga 3 éve).
A fegyver amit adnak a P9RC. Ne számíts nagy durranásra, használni úgysem lehet, lövészeten észre fogod venni, hogy el van állítva nagyon. Lövedékálló mellény nincs, nem is volt, nem is lesz - ez nem az USA! :)
Ahol én dolgoztam (vidéki kirendeltség, TrezEx) ott azok a kocsik voltak, amiket még a jogelőd Brink's vásárolt, azok jók voltak és páncélozottak. 2000 és 2001 között vették ezeket és mára már iszonyat ramaty állapotba kerültek. Szerízbe hordják őket, de már csodát ők sem tudnak vele okozni. Rozsdásodnak, forralják a hűtővizet, klíma már nincs bennük, ablakot nem húzhatod le, az üveg homályos... (Nekem pl Szabolcs megyében majdnem elvették a forgalmi engedélyt, mert mikor megállított a rendőr, egy nagy rozsdadarab esett ki az ajtóból...)
A TrezEx-nél használt Toyota Hiace-kban átlag kb. 1,5 millió km van külön-külön. Van egy két újabb kocsi is, de azokat nem te fogod vezetni, hanem vagy a kirendeltségvezető, vagy az ATM szakértő. Új kocsikat nem vesz a cég, az ÉMÁSZ-tól veszik meg az általuk leselejtezett Toyota Hiace-kat, szóval az nem páncélozott, abban semmi védelem nincs... Biztonsági rendszer csak a hátsó részben, a pénznél van.
Az elején párban mentek, te és egy sofőr, aki a kocsit vezeti és nem szállhat ki (elméletben), de segíteni fog úgyis ATM-et tölteni, ügyfeleket megkeresni, stb... Aztán egyedül fogsz menni egész nap, mindent egyedül fogsz csinálni, maximum telefonos segítséget kérhetsz (lesz járattelefon, saját telefont tilos vinni magaddal!)
Ahol én dolgoztam, ott 6 megyét kellett járni, napi 650-750 km megtételével. Több járatkör van, van rövidebb és hosszabb is. Ezeket majd megtudod, ha ott tartasz.
Amiket most leírtam az a TrezEx-re vonatkozik, a G4S-ről nem tudok nyilatkozni!
Remélem tudtam segíteni! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!