Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » A munkaadók manapság is...

A munkaadók manapság is megteszik azt hogy pályakezdőket alkalmaznak csak azért, hogy az utánuk járó kedvezményeket felvegyék, majd elengedik őket?

Figyelt kérdés
én pályakezdő vagyok. most két állás is úgy néz ki, hogy sikerülne. mindkettő ügyfélszolgálatos munkakör (nem ilyen call center meg hasonlók). de félek, hogy csak felvesznek, és majd 3 hónap múlva repülök, nem a munkám miatt, hanem azért mert csak hasznot húznak belőlem és viszlát. nagyon sok ismerősömmel megtették már ezt.
2014. febr. 13. 18:08
 1/7 anonim ***** válasza:
Ezt pályakezdőként nehéz elkerülni.Én fél évig húztam start kártyával,aztán elküldtek létszámleépités ürüggyel.
2014. febr. 13. 18:14
 2/7 anonim ***** válasza:
Sajnos megtezsik.
2014. febr. 13. 19:09
 3/7 anonim ***** válasza:
Nem értem mire gondolsz. Pályakezdő után max. akkor lehet kedvezményt igénybe venni amíg a cégnél dolgozik. Nem úgy van, hogy felveszek egy pályakezdőt és utal nekem a hivatal X forintot érte... Max. járulékkedvezmény van.
2014. febr. 13. 20:14
 4/7 anonim ***** válasza:
A kedvezményt tényleg nem úgy kell érteni, hogy "felveszik a kedvezményt". Azt a foglalkoztatásuk útján tudják érvényesíteni, és hosszabb időre szól, nem csak 3 hónap.
2014. febr. 13. 20:51
 5/7 anonim ***** válasza:
42%
Szerintem kevés az olyan cég aki a kedvezményért alkalmaz majd elküld. A betanítás és mire belejössz a munkádban nagyobb bevétel kiesés mint a kedvezmény, ezért van az hogy ahol értékes munka folyik oda nehezen lehet pályakezdőként bekerülni. Ahol meg a munkáddal csak annyi bevételt tudsz termelni, hogy a kedvezménnyel tud csak alkalmazni, ott már bajok vannak. Kiesik egy ügyfél és már nem is tudd alkalmazni.
2014. febr. 13. 22:37
 6/7 anonim ***** válasza: