Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Melyik budapesti Call Centerbe...

Melyik budapesti Call Centerbe érdemes jelentkezni? Tapasztalat?

Figyelt kérdés

Ahol fix fizetés (órabér) van + cafeteria, esetleg teljesítményarányos jutalék-rendszer.


Ügyfélszolgálatos munkát kell végezni (bejövő hívások fogadása), nem pedig terméket/szolgáltatást értékesíteni.


8 órás, hosszútávú bejelentett munkaviszonnyal, középfokú végzettséggel.



2013. okt. 14. 13:57
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!