Szerintetek lehet fantázia egy élelmiszer webshopban?
Pár éve még azt hittem, hogy szinte minden olyan vásárlás, ahol nem kell pl próbálni a neten fog zajlani, ehhez képest nem olyan nagy az élelmiszer-kereskedelem szelete a netes eladásokból. Pedig rengeteg lánc kínál hasonlót (korábban a GRoby, de most már pl a Tesco is).
A nagykereskedelmi ár jól hangzik, de akkor miből jön az árrés? Mert ránézésre az infra hozzá (hely, emberek, kiszállítás) több költséggel járna, mint egy nagykernek, szóval a pár %-os árrést elvinnék a költségek szerintem.
webshophoz nem kell iroda,így azt otthoni bejelentéssel megtudom oldani.alkalmazott méginkább nem:)
viszont a szállítás bizonyos összegig a vásárló költségét képezné,felette lenne csak az én terhem.hogy honnan lenne haszonkulcsom mégis?van a családban több vállalkozás,így néhány terméket meg lehetne oldani ,hogy magától a termelőtől,esetlegesen bizonyos dolgokat külföldről,nagy tételben vásároljunk.Így tulajdonképp amit veszünk 3 irányba mozdulhatna.
"webshophoz nem kell iroda,így azt otthoni bejelentéssel megtudom oldani."
Aham, es hol fogod tarolni megfelelo homersekleten azt a temerdek sok elelmiszert?!
"alkalmazott méginkább nem:)"
Egyedul fogod majd osszevalogatni mindenkinek a rendeleset, es kiszallitani, cipekedni a 20-40 kilokat 4. emeletre?
Alkalmazottak es hatalmas raktar nelkul nem fogsz tudni versenybe szallni a tesco/cba/xxx hasonlo szolgaltatasaval, buta otlet.
A webshopok előnye az alacsony költség.
Az élelmiszer tárolása marha drága! Hűteni kell, különböző fajtákat különböző helyeken kell tárolni! Iszonyú sok hely.
Ember is sok kell hozzá, mert sok az áru és nehéz! Gondolj csak bele!
Legyen csak 200 állandó vásárlód, akik napi szinten vásárolnak. Mindegyik vesz napi 5 liter ásványvizet, 2 liter tejet, 1 kg kenyeret, fél kiló cukrot / lisztet / stb... Ez önmagában kb 9 kg x 200, vagyis 1800 kg! És akkor ezek csak a legalapabb élelmiszerek voltak! Hogy akarod te ezt egyedül mozgatni?
És a hűtést igénylő termékeket (elég sok kaja ilyen azért...) hogy akarod kiszállítani?
Halott ötlet szvsz.
"A webshopok előnye az alacsony költség."
Nem feltétlenül. Különben is, aki az árral versenyez, az elbukik. ÉRTÉKET kell adni, különlegesnek kell lenni. Weben ezt úgy lehet (de ezt alkalmazzák is mások, úgyhogy neked még ehhez képest is újat kell adnod), hogy KISZOLGÁLOD a vásárlót. Vagyis ajánlasz neki, kitalálod, hogy mit szeretne, és egyből berakod a kosarába. Megfigyeled, hogy kb hetente vásárol, megfigyeled, hogy miket, és amikor bejelentkezik, te már be is raktad a kosarába a megszokottakat. Esetleg megfigyeled, hogy a legolcsóbbat keresi, vagy a minőséget? Bármit is, ha van újdonság nálad, ami őt érdekelheti, azt felajánlod. Mondjuk így: Kedves Géza, mindig az xy fajta tejet szoktad vinni. Szeretném felhívni a figyelmedet egy újdonságunkra, ez és ez a tej. Ez kényelmesebben csomagolt/olcsóbb/jobb/finomabb/tartósabb/teljesebb stb. Szeretnéd kipróbálni, vagy maradjuk a réginél?
Na ha én így tudnám elvégezni a bevásárlásomat, rohadtul nem érdekelne, ha a bolti ár felett adnád 10%-kal!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!