Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Szakmai önéletrajz, végzettség...

Szakmai önéletrajz, végzettséget tanúsító okiratok hitelesített másolata? Hogyan kell hitelesíteni?

Figyelt kérdés

Tehát a lényegi kérdésem, hogy a szakmai önéletrajz különbözik -e valamiben egy átlagos önéletrajztól? Vagy ez csak olyan hivatalos megnevezése az önéletrajznak?


Illetve ha egy álláspályázathoz a végzettséget tanúsító okiratok hitelesített másolatát kell csatolni, akkor azt hol, hogyan kell hitelesíteni


2013. aug. 1. 17:28
 1/2 anonim ***** válasza:

A szakmai önéletrajz nem az életedről, hanem a szakmai tapasztalatodról, képzettségedről szól. Köznyelvi értelemben ma már ezt értjük önéletrajz alatt.


Hitelesített másolat? Ez meg milyen állás? Meg kell tőlük kérdezni, mit kérnek, általában közjegyzői hitelesítést értenek alatta, vagy esetleg a bizonyítvány kibocsátójáról lehet másolatot kikérni. De állásra jelentkezésnél ennek nem sok értelme van, megkérhetik, hogy vidd magaddal az interjúra az eredetit. Elképzelésem sincs, mi a fenét akarnak csinálni a másolattal.

2013. aug. 3. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Ez egy óvodatitkári állás, én is csodálkoztam hogy minek hitelesíteni, ha az interjún láthatják az eredetit.....
2013. aug. 3. 14:43

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!