Szakmai önéletrajz, végzettséget tanúsító okiratok hitelesített másolata? Hogyan kell hitelesíteni?
Tehát a lényegi kérdésem, hogy a szakmai önéletrajz különbözik -e valamiben egy átlagos önéletrajztól? Vagy ez csak olyan hivatalos megnevezése az önéletrajznak?
Illetve ha egy álláspályázathoz a végzettséget tanúsító okiratok hitelesített másolatát kell csatolni, akkor azt hol, hogyan kell hitelesíteni
A szakmai önéletrajz nem az életedről, hanem a szakmai tapasztalatodról, képzettségedről szól. Köznyelvi értelemben ma már ezt értjük önéletrajz alatt.
Hitelesített másolat? Ez meg milyen állás? Meg kell tőlük kérdezni, mit kérnek, általában közjegyzői hitelesítést értenek alatta, vagy esetleg a bizonyítvány kibocsátójáról lehet másolatot kikérni. De állásra jelentkezésnél ennek nem sok értelme van, megkérhetik, hogy vidd magaddal az interjúra az eredetit. Elképzelésem sincs, mi a fenét akarnak csinálni a másolattal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!