Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Hogyan lehetnék a faluban...

Hogyan lehetnék a faluban ismert festő szakmunkás? Ajánlásokat hogy tudnék szerezni?

Figyelt kérdés

Pályakezdő vagyok. Tavaly vállalkozónál dolgoztam de utáltam mert szemét volt. Alig vártam hogy vége legyen a 8-9 órás műszaknak. Maszekban viszont úgy repül az idő hogy 12 óra munka meg se kottyant pedig dolgozom rendesen, csak enni álltam meg.

Maszekban sajnos annyi munkám volt tavaly hogy még 100.000ft se jött össze belőlük. Egyik helyen már 2szer is festettem. Meg voltak elégedve velem, legalábbis ezt mondták, aki visszahívott máskor is festeni az biztos nem a levegőbe beszélt.

Ciki lenne ha mondanám hogy ajánljanak ismerősnek?

Ti bíztok a kezdőkben?

A tervem hogy megduplázzam a tavalyi munkáim számát az idei évben.

2013. febr. 9. 16:13
 1/4 anonim ***** válasza:
Reklámcédulákon terjezd az ajánlatokat.
2013. febr. 9. 16:17
 2/4 A kérdező kommentje:
nem vagyok vállalkozó, tartok a NAVtól, a közterheket nem bírnám fizetni
2013. febr. 9. 16:39
 3/4 anonim ***** válasza:
Nem azért nem hívnak, mert kezdő vagy, hanem mert a mai anyagi viszonyok mellett főleg falun nemigen költenek az emberek festőre, kifestik a lakásukat saját maguk. A festéket bármelyik festékboltban a kívánt színre kikeverik, a teleszkópos ecsetekkel pedig bármelyik laikusnak gyerekjáték a festés. Ha klienseket akarsz, mindenképp valaki kreatív és különleges dologgal kell előállnod, amit nem tud bárki önállóan megcsinálni.
2013. febr. 9. 17:50
 4/4 A kérdező kommentje:

Van aki festet csak nem velem. Na én azt akarom hogy a drága vállalkozó helyett engem hívjon.

Az olcsó festőket nem ismerik mert azok nem vállalkozók. Aki vállalkozó annak muszáj egy bizonyos árat tartani h legyen nyereség is.

2013. febr. 9. 18:24

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu