Telemarketinges munka mit jelent pontosan? értékesítés? Vagy nem feltétlen?
Sokszor a felhívott ügyfél sem tudja, mit tegyen. Volt, hogy miután előre közõltem vele, nem vásárolok semmit, próbált rábeszélni tõbféle dologra. Végighallgattam a mondanivalóját, és újra közõltem, hogy nem kérek semmit. Begurult, hogy miért hagytam annyit beszélni. Ha lerázom azonnal, az is probléma,azt kéri, hallgassam végig, utána is ráérek nemet mondani. Most akkor mi van?
Szóval, ez általában nem az álommeló, őszintén sajnálom, ha valaki kényszerből kénytelen elvállalni.
Egy ismerősõm nagyon jól végezte ezt a munkát, nem hívta naponta az ūgyfeleit, csak ha már eltelt egy hónap. Mindig érdeklődött, hogy vált be a termék, tanácsot adott, mit érdemes venni stb. Már nincs a cégnél, nem találták elég " hatékonynak." Az ügyfelet akár naponta is lehet hívogatni- mondták a főnökei. (sic)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!