Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » A MAGYAR POSTA miért fenyegeti...

A MAGYAR POSTA miért fenyegeti és felemlíti meg a dolgozóit nap mint nap, azzal, hogy ha nem kötnek elég biztosítást vagy adnak el elég sorsjegyet kirúgással vagy áthelyezéssel fenyegetik őket ahelyett, hogy hagynák végezni a munkájukat?

Figyelt kérdés

Ez még újság témának is jó lenne foglalkozni vele , több ismerősöm is dolgozik a POSTÁNÁL és mindegyik ezt mondja állandó a fenyegetés és megfélemlítés.

De ha postára megyek ott valóban állandóan a sorsjegyet, bitósításokat akarják rátukmálni az emberre különben a dolgozók kapnak szankciókat.



2012. aug. 12. 10:34
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
76%

Persze, hogy nem fognak teljesíteni. Durva, amit mondok, de szarból nem lehet várat építeni.


Ma már úgy megy a dolog, hogy utcáról felvesznek valakit (ha felvesznek...) kap 3 napot betanulni, + értékesíteni. Ha nem megy rugják ki. Ez ám az értéknövelés, ahelyett, hogy minden egyes dolgozót megtanítanák a termékek rendes használatára, hogy esetleg értsenek is hozzá.... Na azt már nem... Sokba kerül. Tehát a posta 0 (azaz nulla) befektetéssel akar hasznot a dolgozóiból, akiknek a fele nem értékesítésre való (tisztelet a kivételnek.) És ez tény. A posta az legyen posta nem áruház, meg játékbolt, de lassan már hentes.

2012. aug. 15. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:
76%

Múltkor jött a körlevél:


Spóroljunk a festékszalagokkal, papírokkal, ceruzákkal (!), anyagkészlettel, mert megszorítás van.


Nah át itt tartunk jelenleg...

2012. aug. 15. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 A kérdező kommentje:

Igen hallottam ha nincs elég ,amit értékesített vagy biztosítás akkor a saját pénzéből kell kötni vagy venni sorsjegyet, hogy legyen.

Most meg a szerencseket is nyomják és van olyan ismerősöm ,hogy a saját pénzéből egészíti ki ha nincs elég neki , mert ha 10 alatt van pl akkor már írhatja is a jelentést.


Sajnos sokszor már az ügyfelek is sajnálatból vesznek egy-egy sorsjegyet vagy szerencseket, mert tudják mi a helyzet de ez miért jó a Postának , ha frusztrált, ideges , idegileg kimerült dolgozók ülnek ablakba és állnak kapcsolatba az ügyfelekkel, akik amúgy is türelmetlenek , idegesek, amikor a befizetéseikre sincs elég pénzük.

2012. aug. 15. 22:57
 14/15 anonim ***** válasza:
86%
egyetértek veletek, akik pedig lepontozták a postás értékesítőt(annak ellenére hogy minden szó igaz volt amit leírt), és mégis csak 47%-ban hasznos, azoknak nyílván semmi fogalmuk sincs ezekről a dolgokról.
2012. szept. 13. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:

Habár csak egy rövid ideig volt lehetőségem "betekinteni" a körülményekbe, ami ott megy- egy életre elég volt ahhoz, hogy SOHA többet ne akarjak a postán dolgozni.

Elégedetlen ügyfelek, szünetre nem lehet elmenni, a munkakezdés előtt "kedvesen " az utasítás, hogy ma sorsjegyeket kell ajánlani. A hangnem tiszteletlen a dolgozókkal szemben a munkaadóktól és az ügyfelektől egyaránt. Átláthatatlan munkaidő és semmi köszönet a valódi munkáért, amit az ablakban ülő végez.

Ha hibázik valaki, azt a saját fizetéséből vonják le, és a betanítás is csak tessék-lássék, ha nem mondanak valamit a rohanásban és nem tudod megfelelően a dolgokat, akkor még neked kell tartani utána a hátad.

2016. dec. 16. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!