Hogy helyezkedjen el a pályakezdő fiatal, ha mindenhová csak a tapasztalattal, protekcióval rendelkezőt veszik fel?
Figyelt kérdés
23 éves, pályakezdő vagyok.2012. júl. 3. 17:22
1/11 niltwill válasza:
Egész pontosan hol akarsz elhelyezkedni (és milyen szakmában)?
2/11 anonim válasza:
Nehezen! Ha sem protekció, semmi egyéb nincsen, akkor csak a szerencsében bízhatsz! Én csináltam egy vállalkozást, és őszintén megmondom, én sem szívesen alkalmazok pályakezdőt, mert sok idő még teljes értékű munkát tud végezni.
3/11 A kérdező kommentje:
Csak értitek, akkor mi lesz velünk? Ez egy ördögi kör. Sosem lesz munkánk?
Nem rám kihegyezve tettem fel a kérdést, csak úgy általánosságban. Egyébként igazgatásszervező vagyok. A NAV-hoz és jegyzői állásokra adtam be pályázatot mondanom sem kell, hogy milyen eredménnyel....
2012. júl. 3. 18:25
4/11 anonim válasza:
Szintén zenész... És még a korunk is megegyezik. Így jártunk.
5/11 A kérdező kommentje:
Utolsó: és te mit csinálsz ezek után?
2012. júl. 3. 23:29
6/11 anonim válasza:
Lejjebb adom az igényeimet, mást nem tudok:D El kell menni akármilyen helyre, ahová felvesznek, aztán majd csak lesz valahogy...
7/11 anonim válasza:
én nem tudom de ha sikerült nektek - légyszi írjátok meg, hogy!!
8/11 anonim válasza:
Én is 1,5 évig szívtam hasonló végzettséggel, most protekcióval lett munkám. Ez sem a legjobb, nem is kellett hozzá diploma, minimálbér, de legalább van. Ha nem nyomtak volna be, akkor lehet még mindig otthon ülnék. Azaz önkéntes munkát végeztem, hogy legyen valami tapasztalatom.
9/11 anonim válasza:
14 hónapja keresek munkát pályakezdőként, már túl vagyok a 800. elküldött emailen és eddig 6 interjún :) Majd októbertől mehetek közmunkára, de legalább nem csatornát kell tisztítanom...
10/11 anonim válasza: