Cognizant - milyen cég, érdemes ott dolgozni? Fizetés, légkör?
Nekem vannak bennfentes tapasztalataim, és egyáltalán nem olyan gáz, mint azt az előbbi hozzászóló lefestette (amúgy nem tudom mi alapján). Ha már "szemályeskedünk" a TATA, BP, BT, HP, inbev, IBM sokkal rosszabb. A fizu szerintem jó, jobb, mint egy átlag call centerben. Túlórák, műszakpótlékok rendesen kifizetésre kerülnek.
Van fluktuáció, de ez helpdesk környezetben normális, nem mindenkinek való ez a fajta munka, sokaknak első munkahely, ugródeszka, vagy kényszerpálya, mert a saját szakmájában nem talál munkát a válságban, vagy ideiglenes meló tanulás mellett.
Elküldeni, meg csak az küldik el, akivel fegyelmi problémák vannak, sajnos ilyen előfordult. Persze, gondolom akit elküldtek, az a céget mocskolja elsősorban és nem magában keresi a hibát.
Egy nagy probléma van: dolgozni kell. Az említett nagy accountról meg annyit, hogy még egy éve sincs itt, egyenlőre alakulnak a dolgok, össze kell csiszolódni az ügyféllel, egy tranzíció sem problémamentes.
Megkérdezhetem, mennyi a nettó fizetés, hány nyelven kell tudni, milyen szinten?
Csak helpdeskes állások vannak ott?
A Cognizant is ugyanolyan szocialista multi, mint a többi.
Halálra dolgozod magad kevés pénzért.
A korrektségükről pedig csak annyit, hogy nekem egy ismerősömet screen interjúra invitálták, és a 2 nappal előre egyeztetett időpontban nem hívták, és le sem mondták az interjút. Utána soha többé nem hallott felőlük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!