Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Van itt olyan, aki gépgyártást...

Van itt olyan, aki gépgyártástechnológiai technikusnak tanult? Lenne pár kérdésem a szakmáról.

Figyelt kérdés
2012. febr. 16. 20:11
1 2
 1/12 anonim válasza:
100%
Helló, nem látom a kérdéseid, de tapasztalataim vannak. Mondjuk mérnök vagyok, ajánlom a továbbtanulást főiskolán vagy egyetemen pl: BME vagy hasonlók. Az biztos, hogy autóiparban keresett szakma, mind az elektromos és mind a mechanikus szakember. Karbantartáson dolgozom, amióta végeztem. Nagyon sok cégnél lehet próbálkozni, csak angol vagy német nyelvtudás (alap, közép) is legyen mellé. A komoly cégek úgyis sok-sok képzést adnak még pluszba. De alapnak szerintem nagyon jó ez a szakma. Járműgyárak, gépgyártók jelen vannak hazánkban, s sok munkát kínálnak, akár pályakezdőként.
2012. febr. 16. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:

Köszi a választ,az lett volna az első kérdésem,hogy milyenek az elhelyezkedési lehetőségek,de ezt ,ár megválaszoltad.:)

Könnyű,közepesen nehéz vagy nehéz fizikai munka?Vezetői vagy inkább gyakorlati munka?Neki kell gondoskodni az energiaellátásról és az elegendő szerszámról,vagy csak akkor,ha munkavezető?Mennyire biztonságos a munka?A forgácsoláshoz CNC gépet,vagy hagyományosat használ?És mennyi a keresleti lehetőség?

2012. febr. 17. 18:07
 3/12 A kérdező kommentje:
És kell neki esztergálnia?
2012. febr. 17. 21:10
 4/12 anonim válasza: