Okmányirodai igazgatási előadó vagy Pénzügyi ügyintézőként dolgoztok? Segítséget kérek.
Pályáztam az alábbi két állásra. Most végzek a fősulival, tehát pályakezdő vagyok/leszek. Csak középfokú végzettséget kértek hozzá. A munkatapasztalatot sem kötötték ki. (Nekem közgáz érettségim + OKJ-s Pénzügyi-számviteli ügyintéző végzettségem van.) A fősuli teljesen más irányvonal. Tehát még nem dolgoztam ilyen munkakörben. És ha esetleg felvennének (nagyon jó lenne) akkor félek, hogy nem tudom rendesen ellátni a munkám. Szóval azt szeretném kérni, hogy aki ilyen területen dolgozik segítsen egy kicsit. Miket nézzek át, minek nézzek utána? (törvények stb.)
Tudom, hogy nagyon előreszaladtam,(hiszen nem nagy az esély,hogy pont engem választanak) de ha segítenétek akkor egy kicsit magabiztosabb lennék. Bármit írhattok.
Előre is köszönöm.
Én pénzügyi előadóként dolgozom, felsőfokú nem szakirányú végzettséggel. Szerintem ne aggódj, én is mindent megtanultam. A fősulin egyébként sem tanítanak meg az életszerű dolgokra.
Fontos a hozzáállás, és a szorgalom. Szerintem szinte mindent meg tudsz tanulni, én sem hittem volna hogy nem szakirányú végzetséggel idáig jutok.
Igen.
Pl beérkező számlák rögzítése a rendszerbe, beérkező és kimenő utalások rendezése,továbbszámlázás, különféle egyeztetések a könyveléssel, utalások előkészítése, banki betétek lekötése.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!