Ügyfélszolgállati állás?
Ilyen körben szeretnék elhelyezkedni, de nem igazán tudom mi micsoda. Pl sok állásajánlatot látok "IT services heldesk" vagy ilyesmi munkakörben. Ez mi? Azt tudom, hogy információ technológiai ügyfélszolgálat, de mit takar ez pontosan? Pl ezeknél az állásajánlatoknál az elvárásoknál szerepel a "legalább középfokú végzettség". Ez azt jelenti, hogy akár sima érettségivel (jelenleg csak ez van, + középfokú angol nyelvvizsgám, de társalgási szinten tudok angolul) is felvehetnek? Mert olvastam már mindenfélét.
Valamint hogyan lehet elhelyezkedni különböző cégek (pl UPC, t-mobil, tudakozó stb) ügyfélszolgálatán munkatársként, call centerben? Jól fizetnek ezek a munkák?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Egy elkeseredett pályakezdő :(
Szerintem általában elég az érettségi, mert úgyis betanítanak a munkára. KEll tudni használni számítógépet, de a különböző programokra, amivel dolgozni kell, azokra is betanítanak...ezek általában multicégek, tehát meg tudják ezt tenni.
Abban nem vagyok biztos, h az IT helpdeskre nem kell-e vmi extrább számítástechnikai tudás, de lehet, h végülis azt is megtanítják.
Szerintem a fizu is elég jó nettó 150.000 felett tuti, még egy nyelvvel is.
De ez csak amit én is álláskeresés közben tapasztaltam. Szóval nem iylen dolgozom, nins személyes tapasztalatom.
Sok sikert! Ne keseredj el!
"nettó 150 felett tuti"
Ha nem tudod,miért írsz bármit is?
Én ilyen munkákban sosem kerestem ennyit(max cafetéria+prémium+állandó hétvégék,éjszakák bevállalása mellett) és állásinterjúkon is 90-120között ajánlottak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!