IT Helpdesk - mit jelent a "folyékony nylevtudás"?
Figyelt kérdés
nézegettem ilyen típusú állásokat. mennyire kell 2 idegen nyelvet tudni? valakinek tapasztalat?2011. okt. 11. 13:47
1/4 anonim válasza:
sima help deskhez általában csak angol kell és telefonálás szinten. ennél rosszabb hogy sok munka kínában és indiában van és velük is elöfordulhat hogy kell bezsélni.
aztán chat-elni is és levelezni is sokat kell. mindent angolul kell megírni.
ha két nyelvet kérnek akkor gondolom a munka nyelv angol de lehet az ügyfél német és azzal is kell kommunikálni, ez legtöbbször írásos csak.
2/4 anonim válasza:
Azt, hogy értsd, hogy mit mondanak a telefonon keresztül (ez szinte mindig sokkal nehezebb, mint az élő beszéd)
3/4 anonim válasza:
Telefonon kell beszélni idegen nyelven
4/4 anonim válasza:
A helpdesk-hez nem kell túl bonyolult angol, hiszen úgyis betanítanak valamilyen szinten, így ha nem épp átcsúsztál a nyelvvizsgán, vagyis van fogalmad a nyelvtanról, akkor belejössz egy-két hét alatt.
Merni kell beszélni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!