Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » IT Helpdesk - mit jelent a...

IT Helpdesk - mit jelent a "folyékony nylevtudás"?

Figyelt kérdés
nézegettem ilyen típusú állásokat. mennyire kell 2 idegen nyelvet tudni? valakinek tapasztalat?
2011. okt. 11. 13:47
 1/4 anonim ***** válasza:

sima help deskhez általában csak angol kell és telefonálás szinten. ennél rosszabb hogy sok munka kínában és indiában van és velük is elöfordulhat hogy kell bezsélni.

aztán chat-elni is és levelezni is sokat kell. mindent angolul kell megírni.

ha két nyelvet kérnek akkor gondolom a munka nyelv angol de lehet az ügyfél német és azzal is kell kommunikálni, ez legtöbbször írásos csak.

2011. okt. 11. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Azt, hogy értsd, hogy mit mondanak a telefonon keresztül (ez szinte mindig sokkal nehezebb, mint az élő beszéd)
2011. okt. 11. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Telefonon kell beszélni idegen nyelven
2011. okt. 11. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:

A helpdesk-hez nem kell túl bonyolult angol, hiszen úgyis betanítanak valamilyen szinten, így ha nem épp átcsúsztál a nyelvvizsgán, vagyis van fogalmad a nyelvtanról, akkor belejössz egy-két hét alatt.


Merni kell beszélni.

2012. ápr. 6. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!