Mit csinál pontosan egy fuvarszervező?
Gondolom ehhez akkor jó szervező és rendszerző "képesség" kell, nem? Én olyan ember vagyok, aki szeret felépíteni egy "gépezetet" események láncolatát, ami ha beindul, akkor már nincs más dolgom mint nézni ahogy szépen folynak az események.Ilyennek képzelem ezt a munkát is, megszervezem az utakat ( figyelembe véve a forgalmat stb. ) aztán figyelemmel követem az eseményeket ( aztán valami spontán probléma miatt biztos kell hirtelen döntéseket hozni, de nem hiszem hogy ez a gyakori, vagy tévedek? )
Szóval mit gondolsz, egy ilyen típusú embernek megfelel ez a fajta munka? ( Egyelőre nagyon tetszik, szeretnék majd itt elhelyezkedni )
Mit gondolsz
Igen, jól képzeled, de több hirtelen változás van, mint hinnéd. Én egy italnagykernél dolgoztam, és a délutáni fuvarok rendeléseit aznap délelőtt adták le a boltok. Tehát nem lehetett előre eltervezni semmit, csak pár órás átfutási idő volt. De egy defekt vagy baleset is felboríthatja az egészet, főleg ha nagy autóval történik.
A raktárban is lehet gubanc, láttam több köbméter sört leborulni és szanaszét spriccelni. :D
:D
És ezektől eltekintve mit gondolsz, ez a munka megfelelhet a személyiségemnek ( ezt nagyon erőltetik nálunk a középsuliba - mármint hogy hozzánk illő irányba menjünk tovább ) ? Itt van még egy jellemzés:
"Az elméletiek, konvergálók (teoretizáló, absztrakt stílusú tanulók) (AE) tanulásában fontos szerepet kapnak a logikai kapcsolatok, a koncepciók, a gondolkodás. Kedvelik az analízist és a szintézist. Fontos számukra a tananyagban megnyilvánuló tudományosság, szívesen hoznak létre általános elméleteket. A tudományos megismerés jellemzi őket, a világot szívesen értelmezik szimbólumokban. Értékelik a rendszerezett munkát, a tervszerűséget. A problémákat vertikálisan, lépésről lépésre, logikusan gondolják át. Olyan maximalisták, akik nem nyugszanak addig, amíg a dolgok nem rendeződnek, és nem illeszkednek be egy racionális sémába. Erősségük a fegyelmezett magatartás és az objektivitás. A logikus felépítésű tananyagot erőfeszítés nélkül könnyen megtanulják, de a rendszertelen, leíró jellegű ismereteket nehezen fogadják be. Gyengeségük, hogy az érzelmeket nehezen kezelik, többnyire csak a hasonló stílusú tanulókkal, gondolkodókkal tudnak egy hullámhosszra kerülni."
Illetve még egy - kissé személyesebb - kérdés.Mennyit kerestél? :D Mert azért manapság már ez is eléggé fontos.
Középsulival még nem valószínű, hogy ilyen pozíciót kapsz. Nálunk is az öregrókák csinálták a szervezést.
Én fuvarkönyvelő voltam, rögzítettem az árukiszedéseket és a kimenő fuvarokat, a nap végén pedig összesítettem a sofőrök teljesítményét. Diákmunkában dolgoztam, tehát 500-as órabér, a minimálbér elérése után mínusz sok százalék, de napi 12-16 óra munkával 130 ezret meg lehetett vele keresni.
Jaa, akkor mindenképpen.
Az öregek 8 órában dolgoztak, és 130-160 körül kerestek, azt hiszem. Azért nem mindegy, hogy 16 óráért vagy 8 óráért kapsz 130-at. :)
És még annyi hogy mért hagytad ott a munkát?
Illetve mit gondolsz külföldön mennyit lehetne megkeresni ezzel a munkával? ( 300.000 FT-nyi euro reális? )
Nyári munka volt, suli mellett nem akartam folytatni. Vagyis folytattam volna, de új embereket vettek fel, akik kiskirályt akartak játszani. Persze 1 nap után megtanítottam nekik, hogy velem nem pattoghatnak, mikor én 3 hónapja vagyok ott, ők meg első nap, hiába a felettesem papíron, engem nem érdekel. Egyrészt nem féltettem az állásom, másrészt jóban voltam a főnökkel.
Külföldön nem tudom, biztos megkapnál annyit, de bukta lenne, sokkal drágább kint az élet. Plusz én 2 km-re dolgoztam, itt az utcám végén, 5 perccel munkakezdés előtt keltem fel. Ezt nem adtam volna fel semmiért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!