Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Egy mérnök informatikus...

Egy mérnök informatikus mennyi fizetést kap?

Figyelt kérdés
Jelenleg másodéves mérnökinformatika hallgató vagyok. Érdeklődni szeretnék, hogy ha elvégzem az egyetemet milyen munkalehetőségek lesznek majd? Semmiféle képpen sem szeretnék programozói állást, ahol naphosszat a gép előtt kell ülni és különféle kódokat írni. Ezen kívül milyen álláslehetőségek vannak, ill. mennyi a fizetés?
2011. ápr. 11. 18:47
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
14%
Egyik rokonom 800000k-t kap meg céges kocsi, céges mobil, céges lakás.
2011. ápr. 11. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
És mit csinál pontosan?:)
2011. ápr. 11. 19:04
 3/16 anonim ***** válasza:
7%
okoskodik
2011. ápr. 11. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
82%
Teszkós árufeltöltőként minimálbért... Innentől a határ a csillagos ég. Minél kevésbé leszel általános informatikus (aki mindent tanul de semmihez sem ért), annál többet kereshetsz, ha megtalálod AZT a helyet. A suliban viszont csak általános dologkat fogsz megtanulni, például hallasz majd az AD-ről, de hogy mi mire jó benne arra majd külön tanfolyamon vagy magadtól rájössz...
2011. ápr. 11. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
100%
Én Java programozóként jelenleg 250 ezer ft-ot keresek pályakezdőként.
2011. ápr. 11. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 A kérdező kommentje:
Az szép. Na én pont ezt a programozást szeretném elkerülni egy olyan állással aminél hasonló nagyságú a fizetés.
2011. ápr. 11. 21:26
 7/16 anonim ***** válasza:
100%

Kedves Kérdező! Te mérnök infón tanulsz vagy tervezed? Mert az egy dolog, hogy nem akarsz programozóként dolgozni, de mérnök infón rengeteg programozási tárgyad van. pl: Programozás alapjai, Programozás I., Programozás II., Programozás III., Adatstruktúrák és algoritmusok(ez inkább elmélet), Objektum orientált programozás.