Mennyit lehet keresni az Unix Autónál kiszállító munkakörben nettó? (köszi)
Kedves vaszírók!
Jó nektek fals információkat adni az em ereknek? Én jelenleg itt dolgozom, de a próbaidő alatt is 100 ezer Ft fölött volt a bérem. Ha érdekel, mutatok bérpapírt is. Nincs gyermekem szóval semmilyen kedvezményes helyzetben nem vagyok. A legutóbbi utalásom 138 ezer Ft volt kaukció levonása (20000) után is.
Kedves kérdező!
Inkább ezen információknak higyj és ne az 50-60 ezret hazudó embereknek. Szived joga eldönteni, hol dolgozz. De én csak ajánlani tudom (természetesen Ne log. központba menj, hanem lehetőség szerint kirendeltségre, mert valamivel nyugisabb az élet ott).
Tisztelet mindenkinek!
Utolsó: a kaució az az összeg, mellyel a saját hibás károd "fizeted ki". Ha nem okozol balesetet, és felmondasz, vagy akár pultos leszel, visszafizetik.
Nem annyira gáz munkahely. Én is kibírom relatív fiatalként, szerintem más is kibírja. :)
Nem akarok vészjósló lenni.
.__. De számomra elgondolkodtató hogy miért van ennyi álláslehetőség náluk...következtetések levonásával, gondolom elég sokan otthagyják 1 hónap után, persze ez csak a saját véleményem.
Mellesleg a 60-70.000ft tényleg igaz volt 2011,2012-be...de 2015-be talán már megvan a 105.000ft nettóba.
Volt "szerencsém" dolgozni ennél a cégnél, egy hónap után, még a próbaidő alatt fel is mondtam.
Kiszállítói munkakörről a következőket kell tudni: napi 9 órás a munkaidőd, amiből papíron jár egy óra ebédszünet. Ezt nyugodtan elfelejtheted, a napok 90%-ban még wc-re is alig lesz időd elrohanni. A munkaidő 7-16-ig tart, én az egy hónapom alatt 3-szor tudtam valóban 16:00-kor eljönni, volt hogy fél6-ig bent kellett lenni. Minden 2. szombat munkanap, és havi egy nap leltár is van, amit zárás után kell megcsinálni, nálunk ez eltartrott este 9-10-ig. Igaz ezeket legalább kifizetik, de a napi túlórákat NEM. A munka az úgy néz ki, hogy napi 4 kiszállítói kör van, és úgy van kitalálva, legalábbis nálunk úgy volt kitalálva, más kirendeltségeken nem tudom milyen, hogy a kresz szabályait betartva nem lehetett megcsinálni időre. Tehát bele leszel kergetve abba, hogy nap mint nap szabályt szegj, ha megbüntetnek, te fizeted, ha kár keletkezik az autón, te fizeted, ha túlléped a szűkre szabott üzemanyag kvótát, te fizeted, ha nem sikerül időre teljesíteni a köröket (már pedig nem fog mindig még úgy se ha ámokfutó módjára vezetsz), eleinte csak lecsesznek, majd pénzbírsággal jutalmaznak nem csak téged, hanem az egész kirendeltséget. Mindemellett elvárják, hogy számítógépen adminisztrálj mindent, megtett km, megállók autó állapota stb. Felelsz anyagilag az alkatrészekért, ha úgy veszel vissza egy árut hogy azt később hibásnak minősítenek, mert mondjuk koszos lett mert a szerelő kibontotta, összefogdosta olajos kézzel, odapróbálta és megkarcolódott kifizettetik veled. Ez mondjuk egy kuplung készletnél, nem két forint. Továbbá, ha nem előírás szerint szállítod az árut, pl nincs megfelelően lekötve egy olajos hordó, amire nem lesz se időd se helyed és ellenőrzik az autód, téged büntetnek meg. Az autónak tisztának kell lennie kívül belül, különben megbüntetnek, (persze időd nem lesz rá hogy kitakarítsd) ha hibázol az adminisztrációval, amit kapkodva kell hogy csinálj, mert nincs rá elég idő biztosítva, megbüntetnek.
A bérezés úgy néz ki, hogy te mint kiszállító 130 bruttóról indulsz, amihez a 3 hónap próbaidő után jön még a jutalék, ez attól függően alakul, hogy a kirendeltség melyik jutalék szintet teljesíti. a legmagasabb szint elérésénél még bruttó 60ezer jár, de erről tudni kell hogy nehéz elérni. Kifizetik a havi 2 szombatot és a leltárt is túlórában. Ugyanakkor az első évedben vonnak le havi 10ezer kauciót az autó miatt. Így próbaidő alatt el lehet érni durván nettó 100ezret, próbaidő után 140-150 ezret.
Ezeknek fényében döntse el mindenki, hogy neki megéri-e, van olyan típusú ember akinek bejön ez a pörgés rohanás, személy szerint én nem szeretek úgy vezetni, mint amit a cég megkövetelne, vagy ha már elvárják, hogy nap mint nap kockáztassam a testi épségemet, fizetnék meg jobban. Nem véletlen, hogy a kb 70 magyarországi kirendeltségből jelenleg 48-ba keresnek legalább egy pozícióra embert.
2015 December
Nagyon rizikós itt a bérezés? Nekem Tegnap azt mondták, hogy felvesznek Telephelyek közötti szállítónak. Jelenleg dolgozom, és nem szeretnék lutrit. Nem igazán volt egyértelmű az előadás így utólag belegondolva; ami a bérezést illeti. Beszélt nekünk 150.000 Bruttoról, plusz valami napi prémium, ami 2000 Ft ha tartod az időkapukat. Illetve arról, hogy kauciót vonnak az autóra, amivel dolgozni kell. Fél év után van 10000 Forint emelés, majd egy év után még 10000. (az sem derült ki egyértelműen hogy ezek, illetve a napi prémiumok Bruttoban értendőek-e)Azt szeretném megkérdezni, hogy pontosan mennyi az annyi? Fontos lenne az info
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!