Egy adminisztratív munkához mit kell tudni a Word-ból és az Excelből?
Figyelt kérdés
2010. dec. 15. 20:14
1/5 anonim válasza:
Mindent, amit csak a főnök kér, és nem csak a Wordből és Excelből.
2/5 anonim válasza:
szia!
Nálam amit elvárok a titkárnőktől:
word:
- Nincs enter
- Nincs times new roman és egyéb talpas betű
- Tudjon képet beszurni
- Vízjelet létrehozni
- Fejlécek, láblécek, lábjegyzet
- Igazítások, tabulátorok stb.
Excel:
- Fügvények:
- sum, sumif
- count, countif
- average
- if, or, and
- h/vlookup
- today, weekday, month,
- mode, round, sqrt, median, min, max
- Formázzások
Igazából ez az alap dolgok, kb. 2-3nap allat egy értelmes ember megtudja tanulni.
üdv,
Attila
3/5 anonim válasza:
közepes felhasználói szintű ismeretek mindkettőből.
táblázat szerkesztés, kép beszúrás, tabulátorkezelés, sorszámozás, tartalomjegyzék stb
excel:alapvető függvények, szum, fkeres, részösszegzés, kimutatásvarázsló, ha függvény, stb. Gyakorlatilag amit Attila leírt
5/5 anonim válasza:
Semmit, ugyanis a legtöbb cég saját, egyedi programban dolgoztat, aminek megtanulására külön tréningek vannak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!