Grafikus, fotós munkakörben hol találhatok munkát?
Figyelt kérdés
Neten sehol nem találok, vagy ha igen, akkor 5 év tapasztalat szükséges vagy napi 8 órában. Én meg még diák vagyok, de egy-egy napot tudnék vállalni, vagy 1-1 feladatot. Mindenképpen kéne pénzt keresnem, és nem pénztárosként mondjuk, hanem ami beletartozik a szakmámba és fejleszt.
Kérlek segítsetek
22L
2009. jan. 13. 14:31
1/2 anonim válasza:
Újságoknál, reklámstúdióknál, áruházkláncoknál, hirtelen ezek jutnak eszembe. Add be néhány fejvadász céghez az önéletrajzodat, ez általában ingyenes, és ha egy cég pl diákot keres, akkor szólnak neked is.
2/2 anonim válasza:
Írok egy ötletet, hátha érdekel...persze ehhez kéne egy cég vagy valaki, aki a készterméket le tudná gyártani, mert ahhoz gépek kellenek. Neked elég egy jó fotógép. Nemrég született gyerekünk, és külföldön élünk, otthon nem láttam még ilyet, hogy a kórházakban, ahol én szültem, ott is volt egy fotós nő, akinek minden héten egy nap 2-3 órában biztosított a kórház egy helyiséget, ahol fotózott. Közben minden héten végigjárta a szobákat, és reklámozta magát a frissen szült anyukáknál, hogy ő elkészíti az első fotókat a babáról. Ez nagyon nyerő üzlet, olyasmi mint az esküvőbiznisz...hisz ki ne akarna a nagy örömmámorban profi fotókat a babájáról. Nagyon szépek lettek, igaz elég drága volt, nade magamtól tuti nem mentem volna el fotóshoz, amiket meg mi kattintgatunk, azok egyáltalán nem ilyenek. Ha érdekel hogy csinálta a csaj, meg milyenek,...stb, írj privit, és elrészletezem. Így is túl sokat írtam, bocsi!:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.