Most akkor mi az igaz az épülő kínai elektromos autógyárakról?
Az egyik oldalról azt mondják hogy még az operátori fizetések is magasa, a környékbeli átlag felett lesznek érdemes lesz ott dolgozni.
A másik oldalról meg azt hallani, hogy majd hoznak ázsiai biorobot melósokat, akik sokkal kevesebb pénzért sokkal nagyobb teljesítménnyel tudnak dolgozni, mint az európai melós. Ha magyart felvesznek, ő meg szembesül az ázsiai valósággal, hatalmas teljesítményelvárások, kevés pénzért.
Mi lehet az igazság?
Egy autógyár épül, az pedig a BYD Szegeden.
Ők úgy lőtték be a fizetéseket szándékosan,hogy magasabbak legyenek, mint a kecskeméti Mercinél.Nem véletlenül.
Ha autóiparban tapasztalt emberek kellenek nekik, azt máshonnan kell lenyúlni.
Egy autógyár lesz a BYD, a többi nem autógyár, hanem beszállító.
A kettő együtt is fennállhat.
Felszívják a piacról a helyi munkaerőt, a hiányt pedig olcsó harmadik országbelivel pótolják. A trendeket nézve, még ha elsőre jobban is járhat a helyi munkavállaló középtávon már csak emiatt is nyomhatja le a béreket
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!