Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Miért van létszámstop a MÁV-nál?

Miért van létszámstop a MÁV-nál?

Figyelt kérdés
A csapból is az ömlik, hogy munkaerőhiány van a MÁV-nál. Ehhez képest belsős rendelet szerint mostantól senkit nem lehet felvenni dolgozni, csak nagyon-nagyon-nagyon indokolt esetben. Valaki tudja, hogy mi ennek az oka és milyen racionális magyarázat van erre? Ki fogja betölteni az üres helyeket, ha a vezetőség megtiltotta a felvételit?

márc. 20. 13:12
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
91%
Nincs pénz államnak. Kell a propagandára.
márc. 20. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:
Én is erre tudok csak gondolni, de ez akkor is nagyon fura... Vagy talán a mini-Dubajhoz van köze? A másik, azt tudom, hogy át akarják alakítani a MÁV START-ot, de az tudtommal nem most kezdődik el, hanem sok év múlva, tehát ahhoz sem valószínű, hogy köze van.
márc. 20. 13:16
 3/17 anonim ***** válasza:
91%
Egyértelmű.
márc. 20. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
92%

A MÁV-nál kettősség áll fent ezzel kapcsolatban.

Az echte vasutas munkakörökben munkaerőhiány van.Pl:forgalmista, jegypénztáros...stb


A kényelmesebb munkabeosztású szellemi munkáknál meg hatalmas kapacitásfelesleg van.3 ember végzi 1 munkáját, mint a szociban.

márc. 20. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
40%
Utolsó retek komcsi cég.
márc. 21. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 Justinianus ***** válasza:
88%
Így van, ti meg dolgozzatok egyedül három helyett kapitalista módra.
márc. 21. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
100%

Sokkal többször van létszámstop mint gondolnátok, csak hát nem mindig írja meg a média. Általában átszervezések környékén van ilyen amikor nem lehet előre tudni az új szervezeti felépítést, stb. Emiatt inkább nem vesznek fel senkit, pláne nem határozatlan idejű szerződéssel, nehogy utána meg ki kelljen rúgni.

A létszámhiány igaz sajnos. Én a 90-es évek vége felé kezdtem és akkor voltunk 11-en az adott munkahelyen.Aztán ahogy elmentek az öregek nyugdíjba, senkit nem vettek fel helyettük. Volt hogy ez indokolható volt, mert a technikai feltételek megváltozása miatt nem kellett annyi ember. De az azért már túlzás, hogy ma már csak 2-en dolgoznak ott. Engem is kirúgtak, mert már túl öreg voltam és magas volt a fizetésem. Egy másik közeli egységnél 3-ból 1 ember maradt. Ha ő elmegy szabadságra akkor addig senki nem csinálja meg azokat a feladatokat. Három nap után már pattognak vissza az emailek, mert betelik a fiókja :D

Tuti most is valami komolyabb mozgolódás van és emiatt állították le a toborzást.

márc. 21. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim válasza:
11%

„3 ember végzi 1 munkáját"

És azt is szarul.

Ennél hulladékabb cég nincs az országban.

márc. 25. 07:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
81%

Ki mondta, hogy van?


"Az echte vasutas munkakörökben munkaerőhiány van.Pl:forgalmista, jegypénztáros...stb"


Elve más munkakörbe nem is érdemes menni a MÁV-hoz

márc. 26. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
90%
azert mert tipikus magyar hozzäällässal nem a vizfejjel es az ahhoz köthetö költsegek megvägäsal sporolnak hanem a ketkezi meloson aki apropenzt keres. dolgozzon csak 2-3 ember helyet az olcso melos, mert akkor több jutalekot lehet kitalicskäzni a vizfejnek...
márc. 27. 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!