Sok magyar ügyfélszolgálatos cégnél ez alap, hogy akár egy napnyi rossz teljesítmény után elbocsátják a munkavállalót?
Párom október végén kezdett egy olyan cégnél, ami egy nagyobb multinak dolgozik be ügyfélszolgálatos feladatokkal. Két és fél hónapot volt itt, közben a betanítás egy hét volt kb. Folyamatosan kapta a szívatást, volt hogy kiment két percre wc-re, megintették, mert 2 percet késett.
Ilyen toxikus munkahelyről persze nyilván jobb eljönni, de azért nem így tervezte, hogy azonnali hatállyal kirúgják. Belehallgattak a beszélgetéseibe, majd többet lenulláztak. Normális dolog ez Magyarországon, hogy nincs betanítás, de elvárás, hogy valaki úgy dolgozzon, mintha évek óta ott lenne?
Magyar nyelvű ügyfélszolgálat és B2C gondolom, ott szokott ez menni.
A support meló mondjuk eleve vacak, de ha kicsit normálisabb körülményeket akar, akkor idegen nyelvű és B2B ügyfélszolgálatra menjen, mert ott nehezen találnak utánpótlást, jobban megbecsülik az embert.
Egy hét betanítás bőven elég egy ügyfélszolgálatos munkánál.
A késést sehol nem nézik jó szemmel.
"Belehallgattak a beszélgetéseibe, majd többet lenulláztak."
Gondolom komoly hibát/hibákat követett el.
Jogosan küldték el.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!