Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Milyen ügyfélszolgálatosnak...

Milyen ügyfélszolgálatosnak lenni?

Figyelt kérdés
Mennyire élvezitek ezt a munkát? Hosszútávon, több évig tervezitek ezt a munkát végezni? Én is ebben dolgozok, de minden nap elbizonytalanodok, és elmegy a kedvem.

2024. jan. 8. 08:29
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Nyilván van aki szereti.


De alapjában véve vacak. Az összes ügyél rajtad éli ki a frusztrációit, ha dühös a cégre, akkor rajtad vezeti le, és mivel az ügyfélszolgáltatot senki nem jókedvében hívogatja, így aztán rengeteg eleve mérges, frusztrált, ideges emberrel fogsz beszélni.


Ehhez jön hozzá, hogy vannak a szimplán hülyék, holdkórosok, akiket ugyanúgy nem küldhetsz el a francba. Mikor már 10x mondod el a bácsinak, hogy rossz telefonszámot hívott, és nem fogsz tudni segíteni a bankszámla kivonatában, mert te a villamos művek vagy, amikor felhív valami zavaros sztorival, hogy utána kémkedik a szomszédja, de neki olyan titok van a birtokában, ami megmenti az emberiséget...


Na igen, ezért nem dolgoznék ügyfélszolgáltaton (a családban volt, aki 20+ évig csinálta, tőle vannak a sztorik :))

2024. jan. 8. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Én szerettem, mert nem érdekelt hogy anyáztak vagy egyéb módon fenyegettek. Akit zavar az ilyen az ne menjen ügyfélszolgálatra. Az ügyfelek kb. fele agresszív frusztrált vagy világát nem tudja, pl. nem képes leírni egy telefonszámot vagy elkezd mesélni a szomszédja macskájáról hogy néha hangosan nyávog, barna a szőre és mit szeret enni. Akit zavar hogy minden második hívása egy idegbeteg lesz vagy egy bolond lesz annak nem való. Persze az első k.anyázó engem is felidegesített, de hamar belerázódtam, hétfőn kezdtem, pénteken már teljesen hidegen hagyott az ilyen.
2024. jan. 8. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

Voltam személyes és telefonos is.

Kb az a feeling, mint a “hanyas vagy te disznó”. Ha nem ismered, keress rá YouTube-on.


Túlélhető ha nem veszed komolyan.

2024. jan. 8. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%
Hatalmas nagy türelem kell. Ahogyan itt írta valaki, az ügyfelek fele a világáról nem tud. Én dolgoztam ügyfélszolgálat szerűségen. Persze az agresszív, üvöltöző ügyfél sem kellemes, de engem jobban ki tudott kergetni a világból amikor 500x kellett elmondani ugyanazt a faék egyszerűségű folyamatot az ügyfélnek, és 501. alkalommal sem csinálta meg jól (pl formanyomtatvány kitöltés ahol igazából csak értő olvasás kéne), meg ment az értetlenkedés. Ilyenkor mindig elgondolkodtam hogy ezek az emberek hogy boldogulnak egyáltalán az életben, például a saját munkahelyén.
2024. jan. 8. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 Senior Séf ***** válasza:
2024. jan. 9. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!