1/12 anonim válasza:
Ha mas opciom nem lenne akkor siman
2/12 anonim válasza:
Nem. Ha itt dolgozok (külföld), akkor rengeteg támogatást kapok arra, ha bejelentve dolgozok (mert diák vagyok), ha otthon dolgozok, akkor meg telnek az állami ösztöndíjas ledolgozandó napok. Mindenképp be kell, hogy legyek jelentve.
Majd ha ezekkel megvagyok, utána nyugdíj stb miatt mindenképp kellene, meg "van jobb" alapon tudnék máshova menni. De igen, dolgoztam már feketén (gimisként)
3/12 anonim válasza:
Másodállásban simán. Főállásban, csak ha nem lenne más lehetőségem.
5/12 anonim válasza:
Nem, mert több ismerősöm is pórul járt így.
6/12 anonim válasza:
Nem. Üzletben nincs barátság. A munka meg 100% üzlet.
7/12 anonim válasza:
Pénz, meló, és helyzetem függvényében talán igen.
8/12 anonim válasza:
Jelen helyzetemben sajnos igen, eljöttem a munkahelyemről, és nem találtam még meg az újat. De csak átmenetileg, pár hónapra, hogy kevésbé kerüljek mínuszba. TB-t fizetném magam után addig.
10/12 anonim válasza: