Hol találhatok gépeléssel kapcsolatos otthonról végezhető munkát? (Diák vagyok)
Régen itt láttam hasonló munkákat (remélem megbízható):
Egyébként, van olyan program, ami "segíthet neked a gépelésben", tehát, a hanganyagból szöveges kivonatot készít, nyilván javítgatni kell utána, de segítség lehet.
#4:
Mutatsz egy kevert nyelvű (Magyar, és Angol, esetenként Német), másfél órás szöveget, amely egy visszhangos helyiségben hangzik el, és mesterséges inteligencia által lett hibátlanul legépelve?
Ugyanis a való életben nem kevés ilyen szöveg van, és mesterséges inteligencia legyen a talpán, ami ezeket jól tudja értelmezni. Sokszor még az emberi fülnek sem teljesen egyértelmű, hogy mi hangzik el mondjuk egy többszáz fős konferencián. Hallgasd csak meg ezt:
https://www.youtube.com/watch?v=tPG84jI882k
Nem egy őőő nem egy őő programcsomag, őőő amit a felhasználók tudnak használni. Bizonyára ezt írná a mesterséges inteligencia. Szóval nem értek egyet veled, emberi odafigyelésre az átiratnál igen is szükség van, sőt, igazából mindenhol máshol is, mert ha az emberek nem néznék át a mesterséges inteligencia által készített projekteket (ami egyébként szintén munka az embernek), akkor abból nem kis káosz lenne. 2023-ban is szükség van emberi beavatkozásra, és még lesz is míg világ a világ, hisz a mesterséges inteligencia is csak az embertől tanul.
Magyar nyelvű visszhangos (rendkívül teremhangú) felvételből sikerült valamilyen olvasható produktumot létrehoznia a mesterséges intelligenciának. Igyekszik az írásjeleket is megfelelően alkalmazni, persze javítgatni mindig kell.
Olyan megoldást találtam, amely - szinte valós időben - írja át a szöveget, a CPU-t használja, mert jó GPU-m nincs. :(
Remélem: Kérdező talál majd gépelési munkát, a gepelo.hu oldalt én javasoltam, régen rendszeresen láttam hogy emberek általi gépelt szövegek előállítására ajánlgatták.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu