Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Ez az én hibámból adódhatott?

Ez az én hibámból adódhatott?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

1 hete rendeltem egy csomagot, ami 30 ezer környékén volt. Utánvéttel rendeltem, GLS hozta, készpénzzel fizettem. Tegnap kaptam egy emailt, amelyben a cég követeli, hogy utaljak a számlájukra. Nem érkezhetett meg hozzájuk esetleg még a pénz, vagy ez miért történhetett? Próbáltam felvenni velük a kapcsolatot, viszont elhajtottak.

Az oldalon visszanéztem, lehetett készpénzzel fizetni, valamint a Gls is igazolta, hogy sikeresen megkaptam és átvettem a csomagot.



2023. júl. 1. 22:48
 1/10 anonim ***** válasza:
69%
Ha a gls igazolja hogy átvetted a csomagot és odaadtad a pénzt akkor nincs semmi baj, le kell szarni őket. Ha a gls azt mondja hogy nem bett át pénzt, akkor viszont szívás van, hacsak nem tudod bizonyítani hogy tŕnyleg odaadtad.
2023. júl. 1. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
89%

Ha a cég a GLS-t bízta meg a szállítással és az utánvéttel, akkor csak tőlük követelheti a pénzt, nem tőled. Tőled legfeljebb a GLS követelhet, ha bizonyítani tudja, hogy nem fizetted ki. De azt neki kell bizonyítania, nem neked az ellenkezőjét.

Viszont nézd meg jobban azt az emailt! Nem lehetséges, hogy valami kamu adathalász üzenetet kaptál? Én már kaptam párszor posta meg több futárszolgálat nevében is kamu email-eket, SMS-eket.

2023. júl. 1. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%
Ma töröltem 11 ilyen levelet, már vagy fél éve nem rendeltem semmit :)
2023. júl. 2. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

Köszönöm mindenkinek!


Az e-mail elég hitelesnek tűnik, viszont lehet akkor tényleg csak be akarták rajtam húzni mégegyszer. :)

2023. júl. 2. 08:10
 5/10 anonim ***** válasza:
100%
Nem mégegyszer akarják behúzni rajtad. Semmi köze a dolognak az eladóhoz. Ez egy adathalász e-mail, le akarnak húzni mások
2023. júl. 2. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
77%
Hát azért erre van a legkisebb esély.
2023. júl. 2. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
77%

"Próbáltam felvenni velük a kapcsolatot, viszont elhajtottak"


Ez mit jelent?

2023. júl. 2. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:

Lehet tegnap kicsit értelmetlenül írtam mindent (amiért elnézést), eléggé ideges vagyok most emiatt, mert velem még nem történt ilyesmi, hogy probléma adódott volna egy átvételből, pedig rendszeresen rendelek.


#7, a számlát ugye már elektronikusan küldték, amin minden stimmelt, az utánvét is fel volt tüntetve, majd az e-mail végén írták, hogy 14 napom van még átutalni az összeget. Ezért kérdeztem, hogy esetleg az a pénz amit a GLS-nek fizettem késhetett-e.


Írtam nekik választ, amelyben részleteztem, hogy utánvéttel vásároltam, a pénzt pedig már kifizettem és ne rajtam keressék. Kaptam egy választ a cégtől, hogy ez már nem az ő problémájuk, oldjam meg ahogy akarom, ott a számlaszám és utaljam akkor át.

2023. júl. 2. 11:38
 9/10 anonim ***** válasza:
83%
Én eleve nem is írtam volna nekik. Ne foglalkozz velük. Te kifizetted, a többi az ő dolguk.
2023. júl. 2. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
91%
Írj nekik választ, hogy ez nem a te problémád, ott a GLS, boxolják le velük és ha még egy megkeresés jön, a fogyasztóvédelemhez fogsz fordulni meg feljelented őket zaklatásért.
2023. júl. 2. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!