Mivel foglalkozik HR-en belül egy munkaügyért felelős személy?
Legjobb volna első kézből származó információ!
Köszi!
A munkaügyek adminisztrációs java része, mint új munkavállalók adminisztrációs intézni valói (bejelentés, szerződés, tájékoztató elkészítése, nyilvántartásba vételről igazolás, ezeket meg kell kapnia belépéskor; az adatok felrögzítése a bérprogramba), a munkaügyi nyilvántartások folyamatos naprakész vezetése, jelenléti és időadatok,szabadságok nyilvántartása, adolelőleg-nyikatkozatok nyilvántartása, bekérése, kafetéria nyilvántartások, szabályzatok, na és persze maga az egész komplett bérszámfejtés, elszámolás, adatszolgáltatás mindenfele (KSH, NAV), járulékbavallások. Kilépő munkás kijelentése, kilépő papírok elkészítése. Üzemorvosi vizsgálatok nyilvántartása kinek mikor....stb
Magyarul minden, ami adminisztrációs, intézni való
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!