Tudna ajánlani olyan chat operátoros állást, ami jól fizet?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
2: nem feltétlen! egy rakás cégnél találsz chat ablakot az alkalmazásban, ahol először robottal, aztán ügyintézővel lehet csevegni.
Az más kérdés, hogy melyikre mekkora kereslet és fizetés van :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#3
Azt nem úgy hívják, hogy tech support, ügyfélszolgálat, stb?
Oda nem chatelni mennek az emberek, hanem problémát megoldani, tehát ott nem a chat operálása a lényeg, hanem az amit mellette csinál a support arc.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nálunk chat operátornak hívják, mert 99%-ban nem valódi supporttal/ügyfélsolgálattal beszélgetsz, hanem valakivel aki csak egy picit is intelligensebb ChatBot (értsd el tud csevegni az ügyféllel, és a belső wiki alapján tud neki konzerv válaszokat adni).
Ha ő sem boldogul, és az ügyfél nem csak dumálni akar (nagy részük csak azt akar), akkor kapcsolják tovább a valódi supporthoz
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#5
Értem, ez azért sok mindent megmagyaráz. :D
Elég sivár életmód lehet jólfejlett chatbotként létezni.
Én inkább mutogatnám a cicimet. Ha lenne. De a kérdező számára legalább vannak karrier opciók. xd
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
6: Az egyébként megvan, hogy bizonyos szolgáltató cégeknek kötelező 5 percen belül élő szóban is jelentkezni a telefonos ügyfélszolgálaton?
Szerinted erre mi a megoldás? Felveszel egy rakás supportost, VAGY...
felveszel pár embert, akinek annyi a dolga, hogy 4:59-nél beköszön, 2 szóban meghallgatja, hogy mit akarsz, majd közli, hogy ez komplex probléma, és tovább kapcsol, ahol persze már teljesült, hogy 5:00-n belül beszéltél élő operátorral ;)
Az utóbbi időben elég gyakran futok bele ilyenbe. Na az ő munkájukat képzeld el...
Üdv.
Tudsz segíteni abban, hogy milyen cégeknél érdemes ilyen munkát keresni ? Vagy inkább csak diákoknak nyitott opció?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!