Túlreagálom ha kifejezetten irritál a főnök ilyen jellegű reakciója?
Teherautósofőrként dolgozok Budapesten, nagyobb multi alvállalkozójánál.
13 tonnás autóval járok, főként Budára.
Sokszor olyan címekre kell beállni, hogy le'pom magam, meg nincs hely és akkor adjam le úgy a címet hogy ne akadályozzam a forgalmat stb...nem ragozom, gondolom mindenki sejti.
Nem akarom előadni, hogy mekkora penge vagyok, vagy hogy milyen nehéz a munkám, mert nem. Szerencsére van rutinom, de ha nem lenne néha biztos elsírnám magam. (így is megesik, hogy lerobban a fejem)
A lényeg hogy 5 éve csinálom ezt, ez idő alatt: egy elektromos kapu egyik szárnyát elvittem, mert rám csukódott, és nem néztem már bele a tükörbe. (nem tört ki teljesen, de drága volt a javítása, amit a főnök vállalt)
Teszem hozzá, utólag közölték, hogy "hö, ja nem jó az érzékelője" pedig benne volt az érzékelőben az autó.
Tehát az ő kapujuk volt műszaki hibás.
Egyszer egy eresz csatornának tolattam neki a felépítmény sarkával, ügyet csináltak belőle, de aztán végül rájöttek, hogy van kalapács, így visszaegyengették. (itt én voltam a balfék, semmi bonyolult nem volt a címben, csak nem figyeltem)
Harmadik eset: sorompós kihajtásnál miközben áthajtottam alatta a fülke és a felépítmény közé bement a sorompó, és letörtem.
Ember kezeli ezt a sorompót, tehát konkrétan rám csukta.
Nem ismerte el, de a főnöke azt mondta, hogy engedjük el a sztorit, majd megjavítják.
Becsületből mindig szólok a főnökömnek, mindhárom esetnél így tettem.
Ennél a legutóbbinál meg kikelt magából, hogy a töke kivan velem, hogy mennyi kárt csinálok.
Na ezen úgy begurultam, hogy majdnem a fejéhez "asztam a kulcsot.
Többnyire "egy gazdás" autók vannak, és van aki végig húzta az oldalát, több autón komoly horpadások és törések vannak, de mindig mindenki azt mondja, hogy nem tudja mi történt, a címen volt, nem látta, de soha semminek nincs gazdája, soha senki nem tehet semmiről.
Több százezres javítási költségeket csinálnak sokan az autókra, de ha azt mondom, hogy nem én voltam akkor le is van tudva.
Szerintem az ilyen munkában benne van, hogy néha hibázik az ember, főleg ha a belvárosba jár...nem kell, és nem kötelező hibázni, de én személy szerint egyik fent említett ügyem miatt sem érzem magam szarul.
2-3 olyan sofőr van aki az én 5 évem alatt nem hibázott, és kb. karcmentes az autójuk, és vagyunk 20-an.
Mindenkinek volt már kisebb-nagyobb hibája.
Csak az a kulcsszó, hogy "nem én voltam"?!
Ez nem suttyó, tróger dolog?
Nekem meg ilyen stílusban felháborodik, mert egy filléres sorompó rám csukódott?!
Annyira felhúzott, hogy nagyon komolyan elgondolkoztam, hogy kilépek.
Szeretem ezt a munkát minden nehézségével együtt, nagyon jó, kényelmes kocsin dolgozhatok, a kollégáimmal is jól megvagyok, de valahogy ezeket a megnyilvánulásokat nehezen viselem.
> ”Harmadik eset: sorompós kihajtásnál miközben áthajtottam alatta a fülke és a felépítmény közé bement a sorompó, és letörtem. “
Munkahelyemen volt egy hasonló eset. Csak mozgásérzékelő volt a sorompó alatt, fotocella nem. Így ha megállt a jármű a sorompó alatt, akkor úgy érezte, hogy csukódhat, és becsukódott a fülke és a konténer közé. A sofőr indult és kitépte a sorompót tövestül. Utána tettek oda fotocellát is. Mindenki jót derült az eseten és senki nem hibáztatta a sofőrt.
Sima "C"-d van vagy van mellé "E" is?
Én elkezdenék másik munkahelyet keresni, tudom milyen ez a városi közlekedés ilyen nagy dög járművel, külön szakma a teherautó sofőrön belül szinte.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!