Vodafone call center operátor állás info?
Pl. bérezés, csoportos interjú hogyan zajlik, milyen szituációs feladatok várhatóak kb., betanítás ideje, bérezése betanulás alatt.
Kérlek, ha van információd, oszd meg velem! :) Ha van valami jó tanácsod, nagyon megköszönném! 😇
2.5 hónap az oktatás, online zajlik, otthonról csinálod heti 35-40 órában. Az alatt nettó 180-190-et kapsz. Sikeres vizsga után amikor dolgozni kezdesz, már kapod a cafeteriát, teljesítmény utáni extrát, van rezsi támogatás a home officera stb. Minden megerőltetés nélkül nettó 250-et kapsz innentől, emberi mértékű túlórával megtoldva havi 300. Amúgy sem dolgozhatsz heti 48 óránál többet szóval életed is marad. Mindemellett nem kell ingáznod, utaznod.
Amit néznek az interjún: normális beszédkészség, proaktív hozzáállás, kapott információt tudd használni. Oktatás alatt sokat kell tanulni (nagyon sokat). A tesztek szigorúak, a csapat fele lemorzsolódik a végére.
11: én is többször jelentkeztem az elmúlt hónapokban mire jutottam vele valamire.
12: Nagyon köszönöm a hasznos válaszodat!
Esetleg magáról a munkáról és betanításról írnál még egy keveset? Pl. tesztek milyen gyakran vannak, oktatás jellegéről kicsit többet? Úgy hallottam az első hívások még nem önállóak, ezek hogyan zajlanak?
Sikeres oktatás után kb. egy nap hogyan telik? Átlagosan mennyi hívást lehet 8 órában elintézni? Illetve a hívások mellett milyen egyéb feladatok vannak?
Mennyire sok az extrém problémás ügyfél?
És érdekel bármi,amiről úgy gondolod hasznos tanács lehet még! ☺️
Engem is érdekelne, én helpdeskesnek jelentkeztem.
Őszintén szólva csak egy érettségim van, és nem szeretnék tovább nehéz fizikai munkát végezni. Az meg még jobb ha nem kell utazgatnom, igazából én nettó 200al is megelégednék, csak ne kelljen emelgetnem, hajolgatnom, állni egy helyben és inkább bevállalok éjszakai ügyfélszolgálatot is. Kiégtem a gyári betanított munkában.
Volt Vodafoneos vagyok (Team Leaderkènt dolgoztam) . SOHA TÖBBET! ÉN is call centeresként kezdtem, de az a lenézés és rengeteg “megalázás” ami ott volt az iszonyat…. Pluszban a hívások:
- igen baromi sok problémás ügyfél van, föleg akkor mikor épp valahol internetkimaradás van korszerüsítés miatt pl ( nem fogod tudni “lerázni öket, de megérteni nem akarják hogy mi a szitu van hogy egy órán keresztül fog veled kiabálni, hogy milyen sz*r a rendszer és nincs net)
- a hívások visszahallgathatóak így bármikor tudsz belölük tanulni
- elsö hívásoknál ülnek melletted és segítenek (nem sokáig ne szokj hozzá)
- az èn idömben voltak online olyan kurzusok amiket csak ugye vègig kellett nézni, màskor meeting szerüen kellett “tanulni”
- minden “tananyag” (mobil elofizetes, internet ..) utan volt vizsga, majd a vègèn szintèn egy nagy vizsga
- nagyon szigorúan veszik a teszteket.
- hogy mennyi hivàst lehet egy 8 òràs munkàba szorítani az attòl függ milyen klienst fogsz ki.
Nekem igazából csak pozitív tapasztalataim voltak a céggel.
A training kb 2 hónap elmélet volt, majd 1.5 hét gyakorlat. A vizsgákon 80%-ot kell elérned amit még egy általános iskolás is tudna teljesíteni.
Nekem szerencsém volt, mert a trainingen (gyakorlat) jól teljesítettem így felajánlottak egy kicsit specifikusabb poziciót a Call Centeren belül, így a 260 bruttóból 285 lett (majd béremelés is volt) és kevesebb ordítozó ügyfél is, mint az általános ügyfélszolgálaton.
Jelenleg olyan 350-400 nettót keresek, igaz a 25 éven aluli adókedvezménnyel.
TL-ekkel sem volt problémám és ennyi pénzèrt Home Officeban dolgozni szerintem bőven megéri, főleg ha éhbéres fizikai munkából váltasz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!