Van aki call centerezik itt? Tudnátok mondani tapasztalatokat, milyen a munka, milyenek a körülmények, mennyire stresszes, és hogy kezdőként mennyire könnyű ebbe bele jönni?
Korábban a honvédségnél dolgoztam (irodán, vagy olykor - olykor portán). Érettségivel rendelkezem és gondolkodtam rajta hogy jelentkezem a fent említett pozicióba.
Az érdekelne a call centerezés milyen tanulást igényel, és ha fel is vesznek, lesz aki betanítson vagy rögtön küldenek a telefonhoz hívásokat fogadni/kezdeményezni? 😃Mennyire nehéz? Mi az ami ebben a munkában a legnehezebb/megterhelőbb? Illetve az is érdekelne hogy milyen fizetésre számíthatok Budapest és vonzáskörzetében?
Köszönöm a válaszokat! Akik ebben dolgoznak azokkal nagyon szívesen beszélgetnék erről prívátban!
Én németül/angolul csináltam, majd 10 éve nettó 210ért. Most nettó 300-350 körül fizet ugyanez. Magyarul szerintem továbbra is 200 nettót kapnak kb.
Én IT területén voltam, baromi stresszes volt, az ügyfelek gyakran idegesek, rengeteg a hívás, sok az adminisztráció, rövid idő van rá (nálunk egy perc aftercall volt a jegy lelogolására, utána jöhetett az újabb hívás), közben nyomasztott a menedzsment folyamatosan, hogy minél több ügyet oldjunk meg, hogy minél rövidebb legyen az idő, amit a callban töltünk stb.) Gyakorlatilag csak az hajtott előre, hogy ha előreléphetek, nem kell többet hívásokat fogadnom. Legalábbis nem ilyen robot formában. Rendszeres volt, hogy userekkel álmodtam, hangosan kiabáltam álmomban meló témában.
Végül nálam jó vége lett, három év után feljebbléptem, és megsokszoroztam a fizetésem, de az az első időszak nehéz volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!