Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Van aki call centerezik itt?...

Van aki call centerezik itt? Tudnátok mondani tapasztalatokat, milyen a munka, milyenek a körülmények, mennyire stresszes, és hogy kezdőként mennyire könnyű ebbe bele jönni?

Figyelt kérdés

Korábban a honvédségnél dolgoztam (irodán, vagy olykor - olykor portán). Érettségivel rendelkezem és gondolkodtam rajta hogy jelentkezem a fent említett pozicióba.

Az érdekelne a call centerezés milyen tanulást igényel, és ha fel is vesznek, lesz aki betanítson vagy rögtön küldenek a telefonhoz hívásokat fogadni/kezdeményezni? 😃Mennyire nehéz? Mi az ami ebben a munkában a legnehezebb/megterhelőbb? Illetve az is érdekelne hogy milyen fizetésre számíthatok Budapest és vonzáskörzetében?

Köszönöm a válaszokat! Akik ebben dolgoznak azokkal nagyon szívesen beszélgetnék erről prívátban!



2022. szept. 16. 22:03
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Betanítás van, nekik se érdekük, hogy ne tudd ellátni a munkád. Nekem stresszes volt, mert nyilván mindig az hív, akinek baja van, és jobb esetben nyugodt, te meg találd ki, mi a megoldás, rossz esetben még dühös/ideges is, és az egészet rajtad vezeti le. Amúgy jó munkatapasztalat, cv-ben is jól veszi ki magát (azt mutatja hogy bírod a melót), de ritkán tolják nyugdíjig ezt a fajta melót…
2022. szept. 16. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
És a fizetés az milyen? Mennyire nehéz bekerülni egyébként?
2022. szept. 16. 22:26
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Keves az info ehhez. Milyen nyelven milyen teruleten mit kene csinalnod milyen munkaidoben, melyik varosban?
2022. szept. 16. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%

Én németül/angolul csináltam, majd 10 éve nettó 210ért. Most nettó 300-350 körül fizet ugyanez. Magyarul szerintem továbbra is 200 nettót kapnak kb.


Én IT területén voltam, baromi stresszes volt, az ügyfelek gyakran idegesek, rengeteg a hívás, sok az adminisztráció, rövid idő van rá (nálunk egy perc aftercall volt a jegy lelogolására, utána jöhetett az újabb hívás), közben nyomasztott a menedzsment folyamatosan, hogy minél több ügyet oldjunk meg, hogy minél rövidebb legyen az idő, amit a callban töltünk stb.) Gyakorlatilag csak az hajtott előre, hogy ha előreléphetek, nem kell többet hívásokat fogadnom. Legalábbis nem ilyen robot formában. Rendszeres volt, hogy userekkel álmodtam, hangosan kiabáltam álmomban meló témában.


Végül nálam jó vége lett, három év után feljebbléptem, és megsokszoroztam a fizetésem, de az az első időszak nehéz volt.

2022. szept. 17. 07:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!