Pontosabban : járt. Mivel meghalt és megölt 13 ember, több tucat kórházban....
Ő volt a lengyel sofőr hétvégén.... 72 évesen. Elaludt vezetés közben.
2022. aug. 8. 21:35
2/13 anonim válasza:
Nem. De én olyan buszt se engednék forgalomba, amibe nincs beépítve kikapcsolhatatlan álmosságfigyelő rendszer.
2022. aug. 8. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
3/13 anonim válasza:
Ez is egy emlékeztető, hogy miközben szeretnek az emberek politikai okokból az egészségügy miatt sivalkodni, az egészségügy ilyen anomáliákat is teremt. Az ember nem úgy lett megalkotva, hogy még életben legyen ennyi idősen, abszolút nem működőképes.
2022. aug. 8. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
4/13 anonim válasza:
Hosszú tavu utakra nem. De rövid távúakra a korától igen.
2022. aug. 8. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
5/13 anonim válasza:
Nem. Közútra, személyautóba sem. Romlik a látás, a reakcióidő. Ehhez képest a 95 éves szomszédom még nyúzza a hasonló korú astráját és minden kiállásnál új horpadást csinál rajta. Semmi értelme. Be kell látni, ha az ember nem alkalmas a vezetésre. Mondjuk én sok 20onéves csicskának is csak lóerőkorlátozással engednék autót a kezébe.
Amúgy az a gazdasági rendszer is szégyellheti magát, ahol a 72 éves nyugdíjasnak dolgoznia kell, hogy megéljen.
2022. aug. 8. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
6/13 anonim válasza:
Ilyen idősen már nem lenne alkalmas erre a feladatkörre. Az más kérdés, hogy a gyakorlatban mégis felveszik őket. Édesapám buszsofőr, és egyszerűen nem tud olyan nem állami helyet találni, ahová felvennék bejelentve, mert mindenhol a nyugdíjasokat részesítik előnyben, mivel nem kell utánuk nyugdíjjárulékot, tb-t és egyébb dolgokat fizetni. Holott az általad leírt eset is alátámasztja, hogy igenis alkalmatlanak ilyen pozícióra, a valóságban mégis őket részesítik előnyben.
2022. aug. 8. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
7/13 anonim válasza:
A vállalkozó tetvet csak az érdekli, hogy mihamarabb meglegyen az X7-es béemvé. Ehhez az is szükséges, hogy a fizetéseket a lehető legalacsonyabban tudja tartani. Ha a nyugger elvállalja feleannyiért, mint más, akkor jöjjön. Hogy meghalt 13 ember? Hmm, kit érdekel? Még egy kanyar és megrendeli a 22-es felniket is a luxusterepjáróra, ez a lényeg.
2022. aug. 9. 00:29
Hasznos számodra ez a válasz?
8/13 anonim válasza:
Apám 60 éves kamionsofőr, teljesen balesetmentes, több millió kilométerrel. Ennek ellenére azt mondom, hogy 65 fölött senkit nem engednék hivatásos sofőrként dolgozni. Bármilyen rutinos is, a reflexek tompulnak, épp elég, ha személyautót vezetnek, de azt is évente kéne szigorúan vizsgálni, hogy alkalmas-e még.
2022. aug. 9. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
9/13 A kérdező kommentje:
A motorkerekpáros ötvenesek (negyvenesek) is életveszélyesek.
Be szeretnék pótolni ami fiatal korukban kimaradt de azt nem kalkulálják bele, hogy a testük már nem ugyanaz, reflexek, látás stb.
Sokan meg is halnak nyaranta.
2022. aug. 9. 12:39
10/13 anonim válasza:
Egyetértek, hogy 70+-osan nem kellene valakit hivatásos sofőrként nemzetközi járaton alkalmazni. De hogy már a 40-esekről is úgy beszélsz, mintha a sír szélén állnának, az gáz. Egy egészséges 40-esnél még nincs leépülés, sem fizikailag sem mentálisan.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!