A közigazgatásban az építésügyi szakügyintéző milyen munkakör?
Tehát hogyan kell elképzelni?
Eddig gyámügyön dolgoztam, és hát eléggé borzasztó volt. Mondjuk a gyámügy híresen a közig egyik legleterheltebb része.
Mit csinálnak az építésügyi szakügyintézők, és mennyire vannak leterhelve átlagosan? Milyen feladataik vannak?
Ha valaki tudna tapasztalatot vagy információt megosztani erről, azt megköszönném.
Az ilyen papírformával én is találkoztam, de itt most legfőképpen a személyes tapasztalatokra lennék kíváncsi.
Ha esetleg valaki töltött már be ilyen munkakört, hogy élte meg, hogy érezte ott magát, hogy tetszett neki amiket csinált, mennyire volt leterhelve, ilyesmi.
Kíváncsiságomat a gyámügyös múltam okozza, ott konkrétan már bele fulladt az ember a papírba minden nap. Tehát oké, az irodai munka papírmunkával jár, de a gyámügy egy teljesen más világ. Ott már tényleg a határaimat feszegettem, akkora volt a leterheltség hogy leírni nem lehet. 30-40 centis papírkötegekből 20-25 ügyet napi szinten le kellett darálni minimum...
Egyetem során a gyakorlatomat is gyámügyön végeztem, ott, és későbbi (másik hivatalbeli) munkahelyemen mind a 2 helyen (milyen szép egybeesés) hallottam az ott dolgozóktól, hogy a "gyámügy meg fog törni" meg hogy "2 féle ember van itt, aki 3 hónapig bírja, és aki élete végéig". Egyébként a korábbi munkahelyemen több olyan ember is fel akart már állni, aki évek óta ott van, mert elviselhetetlen a munkamennyiség.
Lényegében erre is kíváncsi lennék ha esetleg valakinek van ilyen tapasztalata, hogy mennyire szipolyozza ki az embert ez a munkakör?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!