Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Miért nézik le a szállodai...

Miért nézik le a szállodai recepciósokat?

Figyelt kérdés
Többször megkaptam már , hogy "válasszak valami rendes munkát " vagy "jajj nagy munka" Én 14 éves korom óta recepciós szerettem volna lenni és már 8 éve ebben a munkakörben dolgozom. Nagyon szeretem, de furcsának találom , hogy degradaloan beszélnek róla. Ellenben más irodai munkákról ami hasonlóan adminisztratív stb nem hallok rosszat. Hozzátenném, hogy az is zavar ha bárhol megjegyzik , hogy "O csak egy pincérnő" vagy a kasszas/bolti eladóra azt mondani , hogy csak ennyire vitte. De bezzeg tudnak puffogni a boltban ha sokat kell várni, mert nincs elég dolgozó vagy az étteremben stb.
2021. aug. 30. 23:36
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
94%

Azért mert manapság diákmunkás is lehet recepciós. Hozzáteszem sajnos. Voltam olyan szállodában, ahol diákmunkás volt recepción, illetve olyanba is ahol rendesen szakképzett emberke. Ég és föld volt a különbség.


Nem kell elkeseredned, ez is egy szakma amit tisztességes helyen nem végezhet akárki. Légy erre büszke hisz ezért küzdöttél.

2021. aug. 30. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
99%
Ki az a barom, es miert kellene lenezni? Milyen magassagokbol?
2021. aug. 30. 23:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim válasza:
99%

Normális ember szerintem nem néz le másokat a munka miatt. Minden munkára szükség van, hisz okkal alakultak ki az adott szakmák. Megjegyzem, én sose hallottam, hogy valaki a recepciósokat lenézte volna.

Egyébként legyél hálás és boldog, hiszen egész életedben azt csinálhatod, amit szeretsz és ezt nagyon kevés ember mondhatja el magáról

2021. aug. 30. 23:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Ez egyik aki ezt mondta üzletkötő volt..O termékeket értékesített én pedig szobát és szolgáltatást. Szóval elég hasonló. Nálunk a csapatot mindig dicsérik, hogy mennyire kedvesek vagyunk és , hogy mennyit segítettünk. Volt több olyan vendég is aki miattam járt vissza. A másik része , hogy nagyon kemény meló sokszor és még a saját kollégáktól (másik részleg) sokszor megkapjuk , hogy a reci csak ül és nem csinál semmit Egésznap. Amikor rosszabb passzban vagyok megérintenek ezek a beszólások és elgondolkozom, hogy tanulnom kellene valami mást is de úgy érzem nekem ez a hivatásom.
2021. aug. 30. 23:51
 5/11 anonim ***** válasza:
80%
Nem nezek le senkit, aki dolgozik, de SZERINTEM masok azert nezik le az ilyen munkát, mert egyszeru, altalaban diákok szoktak vegezni, ergo nem igényel nagy végzettséget, ebbol arra következtetnek hogy az illető nem tanult tovabb, csak erettsegije van, mas nem is lehetne belole stb. Szerintem mindenkit tisztelni kene, aki dolgozik, tok mindegy hogy mit 😊
2021. aug. 31. 02:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
74%

Szerintem azért nézik le mert nem muszály hozzá alapvégzettség ergó szinte bárkit be lehet rá tanítani,különösebb képzettség nem kell hozzá pl mint egy rakodó vagy operátor.Persze ez nem azt jelenti hogy könnyű munka,biztosan sokan rosszul csinálnák és kell tudás hozzá hogy jól menjen.

Akármilyen munkát lenézni bunkóság de akik ezt teszik innen indulnak ki szerintem

2021. aug. 31. 06:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
50%

Nemzetközi menedzserként rendszeresen járok szállodákba, és soha életemben nem hallottam más menedzserektől, hogy lenéznék a recepciósokat, titkárnőket vagy bárkit. A fekete takarítónőnek is megadom a tiszteletet, előre köszönök a folyosón, mert nő, és mert a munkája nélkül nem lenne jó bejönni dolgozni… a recepciós is széppé, jóvá teszi a munkahelyemet, a szállodákat… főleg aki emberekkel tud bánni, jól kommunikálni, dolgokat elintézni, már csak ezért is tiszteletet érdemel… és még egyszer: hozzájárulsz te is ahhoz, hogy a menedzsereknek, felsővezetőknek, vagy éppen üzletkötőknek, mérnököknek stb. jól menjen a munkájuk, szép legyen a napjuk stb.


Mindenki tiszteletet érdemel, aki lelkiismeretesen, rendesen végzi a munkáját. És minden munka tiszteletet érdemel, amely hozzájárul az életminőségünk javításához.

2021. aug. 31. 06:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
41%
nem nézik le
2021. aug. 31. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
100%

Mondjuk nem mindegy hol recis az ember egy kisebb panzióban vagy egy 4*-os szállodában. Azért nem árt legalább 2 idegen nyelven tudni, plusz ugye jó problémamegoldó képesség kell, plusz erős szociális skill, hogy az ember tudja kezelni a nagyon irritáló, kukackoskodó vendégeket is.

Ráadásul a recepciós a szálloda "arca" ő ül a frontvonalban, vele találkozol, beszélsz először, szóval azért valahol ugye felelősség is, mert ez alapján már kialakul egy kép az emberben a helyről. Lehet egy diák is meg tudná oldani, de szerintem a jó recepcióst a rutin és a tapasztalat teszi jóvá, akivel szemben azt érzed, hogy itt jó helyen vagy.

2021. aug. 31. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
62%
Én sem nézem a recepciósokat, de szerintem is azért szokták lenézni a recepciósokat, pincérnőket, eladókat, műkörmösöket stb., mert nem kell hozzá nagy végzettség, sem sok ész, “bárkit be tudnak rá tanítani.”
2021. szept. 1. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!