Miért nézik le a szállodai recepciósokat?
Azért mert manapság diákmunkás is lehet recepciós. Hozzáteszem sajnos. Voltam olyan szállodában, ahol diákmunkás volt recepción, illetve olyanba is ahol rendesen szakképzett emberke. Ég és föld volt a különbség.
Nem kell elkeseredned, ez is egy szakma amit tisztességes helyen nem végezhet akárki. Légy erre büszke hisz ezért küzdöttél.
Normális ember szerintem nem néz le másokat a munka miatt. Minden munkára szükség van, hisz okkal alakultak ki az adott szakmák. Megjegyzem, én sose hallottam, hogy valaki a recepciósokat lenézte volna.
Egyébként legyél hálás és boldog, hiszen egész életedben azt csinálhatod, amit szeretsz és ezt nagyon kevés ember mondhatja el magáról
Szerintem azért nézik le mert nem muszály hozzá alapvégzettség ergó szinte bárkit be lehet rá tanítani,különösebb képzettség nem kell hozzá pl mint egy rakodó vagy operátor.Persze ez nem azt jelenti hogy könnyű munka,biztosan sokan rosszul csinálnák és kell tudás hozzá hogy jól menjen.
Akármilyen munkát lenézni bunkóság de akik ezt teszik innen indulnak ki szerintem
Nemzetközi menedzserként rendszeresen járok szállodákba, és soha életemben nem hallottam más menedzserektől, hogy lenéznék a recepciósokat, titkárnőket vagy bárkit. A fekete takarítónőnek is megadom a tiszteletet, előre köszönök a folyosón, mert nő, és mert a munkája nélkül nem lenne jó bejönni dolgozni… a recepciós is széppé, jóvá teszi a munkahelyemet, a szállodákat… főleg aki emberekkel tud bánni, jól kommunikálni, dolgokat elintézni, már csak ezért is tiszteletet érdemel… és még egyszer: hozzájárulsz te is ahhoz, hogy a menedzsereknek, felsővezetőknek, vagy éppen üzletkötőknek, mérnököknek stb. jól menjen a munkájuk, szép legyen a napjuk stb.
Mindenki tiszteletet érdemel, aki lelkiismeretesen, rendesen végzi a munkáját. És minden munka tiszteletet érdemel, amely hozzájárul az életminőségünk javításához.
Mondjuk nem mindegy hol recis az ember egy kisebb panzióban vagy egy 4*-os szállodában. Azért nem árt legalább 2 idegen nyelven tudni, plusz ugye jó problémamegoldó képesség kell, plusz erős szociális skill, hogy az ember tudja kezelni a nagyon irritáló, kukackoskodó vendégeket is.
Ráadásul a recepciós a szálloda "arca" ő ül a frontvonalban, vele találkozol, beszélsz először, szóval azért valahol ugye felelősség is, mert ez alapján már kialakul egy kép az emberben a helyről. Lehet egy diák is meg tudná oldani, de szerintem a jó recepcióst a rutin és a tapasztalat teszi jóvá, akivel szemben azt érzed, hogy itt jó helyen vagy.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!