Hát, nemtom,nekem egyszer valaki mondott ilyet, hogy pl van, hogy többnapos a szállítás, talán lehet,hogy 4 is (4napos), és nem biztos,hogy találsz helyet fürödni. Amúgy asszem talán van olyan benzinkút, ahol van zuhanyzásra lehetőség, ezt én nem tudom. Meg amúgy pl öcsém mondta, látott egy képet egy kamionosról, ugye megvan, hogy melyik oldalon van a kormány, és ahol sütötte a nap, ott sokkal öregebb lett a bőre az évek alatt; mint a másik oldalon; ott tök fiatal maradt; ahol nem érte a nap. Akkor , hát, gondolom, ugyanúgy, mint minden más járműnél is, mindig újra vizsgázni kell újra jogosítványra, meg amúgy asszem, mindenkinek cégen belül megvan, hogy melyik a kamionja, tehát szal talán ott azoknak a műszaki állapotával is ha valami helyzet van, akkor jelezni kell; de amúgy a kamionos ilyen óriási kocsimosó az menő:D:D:D Amúgy hát nemtom, ilyen sok dokumentumot kell kitölteni amúgy a fuvarozásokkor. Első alkalommal vicces a felkapaszkodás:D:D:D Elsőre nehéz, de utána ráérez az ember, meg megedződik hozzá, még akkoris ,ha olyan nagyonnagy a kamion. Amúgy pl lehet meleg amikor szállítasz mondjuk pl akár. Vagy hideg is. Amúgy olyan, hogy asszem 4 óra vezetés után tartani kell kötelezően, lehet,hogy ez cégenként változik, de én ahol hallottam ilyet, ott fél óra szünetet kell tartani kötelezően, hogy tehát nehogy lankadjon a figyelme, és baleset legyen belőle. Tehát amúgy szóval vannak ilyenek hogy huzamosabb ideig vezetni kell, de amúgy ez a félórás pihenő ez menő, ez tök jó. Amikor mentünk amúgy egyszer nagyszüleimhez Erdélybe, akkor 109 kamionból álló hosszú sort számoltam ott a határon. Ott ilyen mindenféle klassz kis ellenőrzések vannak. :) Amúgy fontos, hogy a tachográfodon, amiből többféle van, egyik olyan, mint egy kis CD, na, az figyeli az útvonaladat;hogy tényleg betartottad-e a pihenőket, meg ilyesmi, azon rajta kell lennie ha van második keresztneved, akkor annak is, mert bünti lehet belőle. Amúgy a határon a barátoknak ne szólogass be semmilyen szórakozásból, mert már megtanulták a káromkodásokat, és tudják, hogy milyenek jelentenek csúnyát, és nem illik mondani. Amúgy pl amikor a rakomány fölpakolják-lepakolják az átvevőpontokon (mikor fölveszed, vagy leszállítottad a raktárba) , ott nem kell sokat várni, az menő, az ilyen 10-15 ilyesmi percek alatt azt hiszem, meg szokott lenni. De mondjuk ez attól is függhet, hogy mit szállítasz. Van olyan kamion amúgy, aminek a hátuljában az ülésszék mögött van ilyen alvóhely is, tehát, ha több napig szállít valaki, akkor úgy van, hogy van egy vízszintes matrac, meg még, ha ketten szállítanak, akkor le lehet hajtani a fölötte lévőt is, és az is elbír egy embert. Pl családdal mikor talizol, ha hosszabb szállításra mész, vagy pl ha útközben zötykölődött volna valami, akkor pl nem veszik át az árut, ha sérült valami; és akkor kevesebbet fizetnek érte. Meg még olyankor a szállító ember a céget is képviseli, tehát ügyesen kell mindent kivitelezni, hogy elégedettek legyenek a megrendelők. Mondjuk én ezeket a dolgokat má' nem tudom; nem dolgoztam ilyenben amúgy.