Nem felháborító hogy egy banki telecenter 150eft nettó fizetést ad 20e Ft cafeteriaval?? Pedig ott aztán van felelősség !!!😡





Kedves kérdező
Én is voltam banki ügyfélszolgálatos a K&H-nál. ezek szerint az Erstével rokonok a béreket illetően. Vannak szintek amivel egy idő után magasabb bért ellehet érni, de igen valóban nem sokkal emelkednek még azok sem.
Bankba nem érdemes menni ügyfélszolgálatra, adminisztrációra, ha csak nem valami szakképzetség kell az adat területhez, mert egyébként ló*faszt fizet.
Plusz te a cégnek relatív veszteséges vagy, nem termelsz hasznot neki. Csak gondolj bele, lehet hogy egy ügyfélnek segítesz megérteni az Internetbank használatát pl, ami tök jó, de ebből a banknak mi a haszna? Relatíve még semmi. Sajna ez a terület a bankokon belül is a legalja szint, más banki területek akár le is nézik... A legtöbb banknál az ügyfélszolgálat kevés kivételtől eltekintve vidékre van kirendelve... Vajon miért?... A veszteséget próbálják elkerülni az értékesítési elvárásokkal ha vannak, legalább kompenzáld azt hogy téged "ott tartanak". A telefonos ügyfélszolgálat csak egy szükséges rossz nekik.
Lehet keményen fogalamaztam, mert amúgy én szeretem a banki szektort egy érdekes szféra, lehet is benne jól keresni, de hát ahhoz kellenek qualitások, nyelvek, és talán egy kis türelem amíg pályakezdőből tudsz felemelkedni.
Nem abban a pozícióban vagy (voltam) ahol a legjobb lenni egy banknál, de kívánom, hogy a későbbiekben sikerüljön olyan helyre kerüli ahol bérben is jobban megbecsülnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!