Ez a pozíció a BT-nél sima helpdesk vagy mit takar pontosan illetve milyen szintű angol és technikai tudás kell hozzá?
Egy ideje már fent van a hirdetés, Technical support specialist - BT: [link]
Mennyire nehéz/megterhelő a munka? Azt látom, hogy shiftek vannak, de ez kb normális.
Ismerősöm ilyesmi pozícióban kezdett náluk egy pár éve. Akkor még CCNA sem kellett, elég volt annyi, hogy tudd mi az IP cim, router, switch - tehát tényleg belépőszintű hálózatos dolgok a többire megtanították.
Angol az szerintem min. B2 kell, mert napi szinten van használva még a kollégák közötti kommunikációra is.
Azóta nem tudom mennyit változott, de ő azt mondta a meló nehézsége függött attól, hogy melyik csapatba és melyik manager alá kerülsz. Tehát ezt a pozíciót lehet, hogy hirdetik 10 csapatba ugyanezzel a leírással, de az egyik copy-paste szint a másik meg azért már kicsit komolyabb hálózatos team.
Tudok róla egy-két dolgot.
1) Interjú: először lesz egy alkalmazás, amit le kell töltened, lesz kb. 10 kérdés, amire megadott időn belül kell válaszolnod úgy, hogy közben veszed magad. Ez teljesen angol lesz. Lesznek logikai kérdések (1-2), személyes kérdések és szakmai kérdések ->(cloud, OSI model első három rétege(vagy 4), routing protokollok, mi az a switch, router stb.)
2) Ha jól sikerül a videóinterjú, akkor jön a 2. kör, ahol már rendes interjú lesz, azaz emberekkel fogsz beszélni. Szakmai, meg talán személyes kérdések is.
Tudj mesélni az MPLS-ről, routing protokollokról, legfőképp a BGP-ről.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!