Hogyha szociális fóbiával jelentkezik valaki "ügyfélkapcsolati munkatársnak", akkor lehetséges az, hogy a telefonos ügyintézést figyelmen kívül hagyatják neki?
A hozzáállás a gond.
Ne felmentést kérj, hanem türelmet. És legyél nyitotta tanulásra, fejlődésre. Örökre tuti nem nézik el, hogy irtózol a telefontól. De azt mondhatod, hogy neked ez nehezebben megy, nincs gyakorlatod benne, tisztában vagy a gyengeségeiddel, de szeretnél fejlődni. Felvetheted, hogy adjanak egy fix fél éves szerződést, és a végén nézzék meg, elég jó vagy-e.
Elég sok év ügyfélszolgálati meg ügyfélszolgálat-vezetői tapasztalattal mondom, hogy gyakorlatilag biztos, hogy nem bólintanak rá. A telefon mindig a leggyűlöltett csatorna, sok régebben ott dolgozó ember szeretne valószínűleg pont ma kapni egy back office pozíciót, azért hogy ne kelljen telefonálnia.
Amúgy ha 450k bruttó a teteje a sávnak, akkor gondolom kell nyelvtudás, inkább keress egy, a nyelvtudásodnak megfelelő, nem front office pozíciót.
#7 bruttó 300-450 közötti a fizetés, nem is tudtam, hogy ennyi ma a bérminimum és lenézett senkiknek ennyit adnak. Érdekes szempont.
Szerintem te ezt csak álmodod. Senki nem fog 450.000-at adni egy ilyen munkáért. Most jöttem rá, hogy te egy szerencsétlen kamugép vagy. Többiek, hagyjuk ezt a figurát, van elég baja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!