Bank fiókban ügyintézőként elhelyezkedni?
Milyen végzettség kell hozzá? Milyen konkrét pozíciók vannak, milyen a fizetés? (Gondolom vannak belső képzések..)
Nagyon megtetszett a dolog, eltudnám magam képzelni ilyen helyen. Jelenleg egy alapszakos gazdasági diplomával rendelkezem. Nem konkrétan pénzügyes irány.
Gazdasági diplomával maximum ugródeszkának tekintsd a fiókozást. Belső képzések vannak, meg jutalék, ha rásózol az ügyfélre valami nagyon szar személyi hitelt. Emellett állandó teljesítménymérés és stressz, küzdhetsz az idióta, analfabéta parasztokkal, akik kitárt pofával háborognak, hogy miért vont le a bank számlavezetési díjat meg tranzakciós költséget és hogy a felvett hitelösszeget hogy merészeli visszakérni a bank.
De... ha elég kitartó és ügyes vagy, foglalkozhatsz pérémium, majd később privát ügyfelekkel, ők már nem ostoba prolik, hanem kényes és sznob úri gyerekek, akiket kísérgethetsz teniszezni :-))
Gondolom nem erre gondoltál, amikor tanulni kezdted a szakmát és nem ezért tetszik, és nem is elvenni akarom a kedved, csak lásd, hogy ez sem fenékig tejfel...
A kötelező szakmai gyakorlatomat bankfiókban csináltam PSZ szakon, de végül nem oda mentem dolgozni.
Diploma mindenképp kell hozzá, viszont az lehet bármilyen. Nálunk voltak geológus, mezőgazdasági mérnök, fordító-tolmács, marketing diplomás emberek a pultban. Nem vicc, egyedül a bankfiók vezetőnek és még rajta kívül egy alkalmazottnak volt gazdasági végzettsége. Eljöttek a többiek ide dolgozni, mert itt legalább lehet valamennyi pénzt keresni. Nettó 200-250 ezret lehet keresni bankfióki ügyintézőként (vidéken inkább a kevesebb, Pesten a több), ami mellé 20-70 ezer forint értékesítési bónusz szerezhető még attól függően, hogy milyen ügyesen értékesíted a termékeket. Pesten alacsonyabbnak számít ez a fizetés, de vidéken elég jónak számít a 200-250 ezres alkalmazotti fizetés is (heti 40 órában, ülőmunkaként), ezért ott népszerű a dolog. Máskülönben az első válaszolóval egyetértek.
Talán a call center után a bankfiók a legstreszesebb munka, ahogy előttem is írták állandó teljesítménykényszer az értékesítés része, mert ha nem hozod a számokat repülsz.
18:00-kor zár a fiók, akkor ha bejön az ügyfél 17:59-kor, ki kell szolgálnod, utána ő szépen elmegy és te ottmaradsz a papírmunkával. Túlórát nem fizetnek. stb.
Képzeld el, hogy Lakatos Nintendoék bejönnek a problémájukkal, már lassan kikapnak az asztal mögül, de neked higadtan fel kell tenned a kérdést, hogy szeretnének-e igényelni személyi kölcsönt, ha nem akkor pedig esetleg hitelkáryát a képükbe tolni és ezt képzeld el egy nap kb 30-40x
hatalmas a fluktuáció.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!